13 yorum gelmiş

  1. yorumlarınız için çok teşekkürler arkadaşlar. yapımı ile ilgili kısa bir bilgi vermek istedim. kadife yaprakları tek tek kalıpla kesip içlerini boncuk elyafla doldurdum. alt yaprakların daha küçüğünü gül şekli için hazırlayıp yine içlerini doldurdum. alt yapraklar çok az üst üste getirerek üst yaprakları ise daha üstüste getirerek diktim. en son bir tarafa yuvarlak, diğer tarafa gül şeklinde göbek hazırladım :) umarım yazılı anlatım az da olsa yardımcı olur :)

  2. arkadaşlar mor menekşe yastığıma sarı göbek düşünüyorum. sizce nasıl olur? beyaz da olabilir diyorum ama sarı ile moru çok yakıştırıyorum hep :)

  3. Mor ve sarı çok uyumlu olur.
    Morun epey koyu ve tam mor olması, mümkünse seçeceğiniz sarının da pastel bir ton olması sonucu daha güzel yapacaktır.
    Koyu ve yoğun bir mor, pastel bir sarı ile harika durur.

    Çok parlak bir mor ( morun o kadar çok tonu var ki ) ve canlı bir sarı bu güzel yastığın bütünlüğünün önüne geçip, tasarımdan çok renklere dikkat çekebilir.

    Renklerle çok fazla uğraşan biri olarak fikrimi paylaşmak istedim.

    Yastık harika olmuş bu arada!
    Sarılıp oturasım geldi :)

  4. gliatasarim önerileriniz için çok teşekkür ederim. ciddiye alacağıma emin olabilirsiniz :)

    sevgili shane bende sizlerle bu yastığı paylaşmak için sabırsızlanıyorum :)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Ben ev hanımıyım. Yıllardır farklı türlerde el işi yapıyorum. İki kızım var onların çeyizleri için farklı şeyler öğrenmek adına bu sene mefruşat kursuna gittim. Kızlarımın teşfikiyle bu siteye üye olup el işlerimi sizlerle paylaşmak ve bu sitede bilgi alışvrerişinde bulanmak istedim.

Lavanta dolgulu elbise askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden peçete halkası yapımı

| | 0 Yorum

Pantolon kalıbı nasıl çıkarılır?

| | 0 Yorum

Burda Dergisi’nden nasıl kalıp çıkarılır?

| | 4 Yorum

Püskülden yılbaşı sofrası isimliği yapımı

| | 0 Yorum

Kalpli kumaş duvar süsü yapımı

| | 0 Yorum

Dikiş makinesine ip nasıl takılır?

| | 5 Yorum