Çarşamba, Aralık 7, 2016
cilt kapağından ayakkabılık…

cilt kapağından ayakkabılık…

23

orda burda sürünen ve ahşap ayakkabılığıma bir türlü sığıştıramadağım ayakkabılar için ;bir süredir sessiz sedasız kilerde bekleyen ve bitlenmeye yüz tutan oxford ingilizce öğrenim seti ansiklopedileri hayat oldu…Tabi bu arada bu kitapların içleri ,dergi dergi ciltlenmiş olduğundan kapaklarından ayırmak kolay oldu.4 bir yanından delinip ip ve boncukla duvara monte edilebilen bir raf sitemi gibi birşey çıktı işte ortaya..aslında dekoratif olarak daha da geliştirilebilir ama,tarih çalışmaktan beyni sulanan bendenizden bu kadar…

23 YORUMLAR

  1. ellerinize sağlık gerçekten çok beğendim fikriniz süper.bunu sadece ayakkabılık olarak değil banyoda havluluk,çocuk odalarında oyuncaklar için vs…. daha bir çok yerdekullanılır valla…..bana da bir gün lazım olur diye inceledim de…rafları nasıl sabitlediniz. boncukla desem onlar üstte düğümgibi bir sey de göremedim ? merak ettim ve de tuttum.:))

  2. şimdi ilk olarak zaten kapakları çıkardım .sonra 4 köşesinden yorgan iğnesiyle deldim hepsi bitince ipleri yorgan iğnesine taktım.önce bir köşe yi ipe geçirmeye başladım ve önce ipe düğüm attım sonra kapağı geçirdim böylece alttan kaymasın diye kapağı geçirince birde boncuk taktım sonra biraz aralık bırakıp tekrar düğüm ve tekrar kapak taktım .4 köşede böyle bence aralık bırakırken cetvelle falan belli bi ölçü bırakın sonra uyumsuz olabilir.anlaşılmayan yer olursa sorabilirsiniz bu kadar..

  3. walla çok iyi fikir bir çok yerde uygulanabilir aslında benimde böyle bişeye ihtiyacım varda yer bakıyorum nereye nasıl koyarım diye eline sağlık ip olarak ne kullandınız acaba şu jüt denen iplede olabilir gibi geliyor bana, iyi günlerde kullan..

  4. Aaaa o kadar yorgan iğnesine gecebilecek incelikte mi? ip.bana sanki naylon çamaşır ipi gibi görünmüştü.çok güzel olmuş tekrar ellerinize sağlık.:))

  5. sabah sabah, kapı arkasına ayakkabılık planları içersinde kendisini bulmuş biri olarak bakakaldım.Bu bana çok uygun olsun isterdimde, ondan ama ne yazıkki bu kadarının bile sığmayacağı kadar az bir yer var benim evinde. Tam kapı ve kasları kadar bir hol. Ama yinede kafamda birşeyler oluşmasını sağladı. Sağol elçinta çalabilirim haberin olsun.

  6. çok güzel,çok beğendim ellerinize sağlık.ama birazda içim acımadı değil.keşke o ansiklopedileri bir okula gönderseydik,sanki daha bir değer bulurdu gibi düşündüm.lütfen yanlış anlamayın,asla ard niyetim yok.sadece aklımdan geçti:))

  7. dedim ya bunlar sayfa sayfa değil ciltlenmiş dergiler şeklinde o yuzden kopma gibi birşey söz konusu değil birde anlatım çok eski diyorum ya tarihlik kitaplar ,sanmıyorum kimsenin yararlanabileceğini,ama yinede eşimin okuluna göndermeye karar vermiştik kapaklarını almadan önce…

  8. tamam canım,benimki o anda içimden geçenlerdi.eminim en doğrusunu yaptınız.yararlanılamayacaksa böyle değerlendirilmesi kuşkusuz en güzeli.sevgiler size.

  9. KESİNLİKLE BAYILDIM ELÇİNTA. BENDE KONDOR GİBİ AYAKKABILIK OLARAK YERİM OLMADIĞINDAN KULLANAMAM AMA BANYOYA ODALARA DOLAP İÇLERİNE UYGULANABİLİR. HERYERE HERYERE. EVİMİN BÜTÜN KÖŞELERİ GÖZÜMÜN ÖNÜNDEN GEÇİYOR. HATTA BİR YAZIMDA GÖNDERMİŞTİM. BUNDAN DA YAPILABİLİR…ÇOKDA İİ İŞ GÖRÜR

  10. vayyyyy be dedim, elçinta süpersin. Duruyorsun duruyorsun sonra pattt diye çıkıp bizleri şaşırtıp kaçıyorsun. Çok güzel olmuş emeğine sağlık diyorum.