cilt kapağından ayakkabılık…

-

23 yorum gelmiş

  1. SEMYIL

    ellerinize sağlık gerçekten çok beğendim fikriniz süper.bunu sadece ayakkabılık olarak değil banyoda havluluk,çocuk odalarında oyuncaklar için vs…. daha bir çok yerdekullanılır valla…..bana da bir gün lazım olur diye inceledim de…rafları nasıl sabitlediniz. boncukla desem onlar üstte düğümgibi bir sey de göremedim ? merak ettim ve de tuttum.:))

  2. elcinta

    şimdi ilk olarak zaten kapakları çıkardım .sonra 4 köşesinden yorgan iğnesiyle deldim hepsi bitince ipleri yorgan iğnesine taktım.önce bir köşe yi ipe geçirmeye başladım ve önce ipe düğüm attım sonra kapağı geçirdim böylece alttan kaymasın diye kapağı geçirince birde boncuk taktım sonra biraz aralık bırakıp tekrar düğüm ve tekrar kapak taktım .4 köşede böyle bence aralık bırakırken cetvelle falan belli bi ölçü bırakın sonra uyumsuz olabilir.anlaşılmayan yer olursa sorabilirsiniz bu kadar..

  3. sevi59

    walla çok iyi fikir bir çok yerde uygulanabilir aslında benimde böyle bişeye ihtiyacım varda yer bakıyorum nereye nasıl koyarım diye eline sağlık ip olarak ne kullandınız acaba şu jüt denen iplede olabilir gibi geliyor bana, iyi günlerde kullan..

  4. SEMYIL

    Aaaa o kadar yorgan iğnesine gecebilecek incelikte mi? ip.bana sanki naylon çamaşır ipi gibi görünmüştü.çok güzel olmuş tekrar ellerinize sağlık.:))

  5. kondor

    sabah sabah, kapı arkasına ayakkabılık planları içersinde kendisini bulmuş biri olarak bakakaldım.Bu bana çok uygun olsun isterdimde, ondan ama ne yazıkki bu kadarının bile sığmayacağı kadar az bir yer var benim evinde. Tam kapı ve kasları kadar bir hol. Ama yinede kafamda birşeyler oluşmasını sağladı. Sağol elçinta çalabilirim haberin olsun.

  6. esinsel

    çok güzel,çok beğendim ellerinize sağlık.ama birazda içim acımadı değil.keşke o ansiklopedileri bir okula gönderseydik,sanki daha bir değer bulurdu gibi düşündüm.lütfen yanlış anlamayın,asla ard niyetim yok.sadece aklımdan geçti:))

  7. elcinta

  8. esinsel

    tamam canım,benimki o anda içimden geçenlerdi.eminim en doğrusunu yaptınız.yararlanılamayacaksa böyle değerlendirilmesi kuşkusuz en güzeli.sevgiler size.

  9. asyayaren

    KESİNLİKLE BAYILDIM ELÇİNTA. BENDE KONDOR GİBİ AYAKKABILIK OLARAK YERİM OLMADIĞINDAN KULLANAMAM AMA BANYOYA ODALARA DOLAP İÇLERİNE UYGULANABİLİR. HERYERE HERYERE. EVİMİN BÜTÜN KÖŞELERİ GÖZÜMÜN ÖNÜNDEN GEÇİYOR. HATTA BİR YAZIMDA GÖNDERMİŞTİM. BUNDAN DA YAPILABİLİR…ÇOKDA İİ İŞ GÖRÜR

  10. embir

    vayyyyy be dedim, elçinta süpersin. Duruyorsun duruyorsun sonra pattt diye çıkıp bizleri şaşırtıp kaçıyorsun. Çok güzel olmuş emeğine sağlık diyorum.

Bir Cevap Yazın

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 12 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum

Çerçeveden mantar küpe askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Islak mendil kapağından çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Daktilo ve kutu yenileme (diy)

| | 13 Yorum

Çocuklar için mutfak yapımı

| | 3 Yorum

Abajurdan kek standına dönüşüm

| | 2 Yorum

Kendin yap fotoğraflı çerçeve duvar süsü

| | 11 Yorum