Cumartesi, Aralık 10, 2016

çirkin ördek yavrusu

46

Yok,bu yavrular hikayede olduğu gibi büyüyüp güzel birer kuğuya dönüşmeyecek.Evde sarı ipim olmayınca civciv patikler zorunlu olarak beyaz ördek yavrusu oldular.Gözler için nazar boncuğu kullandım.Böylece iki işlevi oldu.

46 YORUMLAR

  1. evet yaa bende istiyorum tarifini nerden başladın burun kısmını nasıl yaptın yapım aşamalarını verirsen seviniriz

  2. Yapımını yabancı bir blogdaki fotoğrafa bakarak çıkarmaya çalışmıştım.İpim bebe yünü.3,5 nolu şiş kullandım.30 İlmek atarak başladım.9 İlmek ters (haroşa)1 düz,10 ters,1 düz,kalan 9 ilmek ters örerek sırayı tamamaladım.Arka sırada ilmekleri gelişine ördüm.Yani hepsi ters.böylece 30 sıra ördüm.Ön yüzden bakılınca 15 sıra haroşa elde ettim.Sonra,tüm ilmekleri 1/1 lastik örgü,yani 1 düz,1ters lastik örmeye başladım.Burası patiğin ön kısmı oluyor.15 sıra devam edip,kesmeden tüm ilmekleri iğneyle içinden geçip büzdüm.Bu patiğin sadece arka kapaması ve burun kısmının üzerinde dikiş var.O da ponpon başı ın altında gizleniyor.Elimde sarı iple örülmüş olanı var.Dikmiş ama göz ve gagayı henüz koymamışım.İsterseniz onunda fotoğrafını çeker eklerim.Hepinize kolay gelsin.Anlatımı yapmaktan daha zor oldu.Zaten çok kolay inanın.

  3. Evet,gözler nazar boncuğu özlavinya.Ören arkadaşlar takıldıkları yerde bana buradan sorabilirler.Ben uğrar bakarım artık.Ayrıca beğenmeniz çok güzel.Teşekkürler.

  4. Nazar boncuğundan gözü iyi uydurmuşum ama değil mi?Ben aslında boncuk kutusunda göz olabilecek bir boncuk arıyordum.

  5. çok güzel açıklamışsın ama bence sen sarıyıda çek koy bize arkadaşım nede olsa ilk defa yapıcaz sarı daha net olabilir çok teşekkürler…

  6. çook sevimli olmuş canım.ponponda biraz daha fazla ip sarmalıydın sadece.ben 30 kez sararrak dolgun bir ponpon elde etmiştim.tabii ipinin kalınlığı da önemli.kartopunun bebe yününü kullanmıştım.ama senin ki tebessüm oluşturuyor insanın yüzünde.

  7. ponponun ipini 50 kez doladım, ben de farkettim biraz cılız olduğunu da bir kere de yapmış bulundum, ama dediğin gibi ipin cinsindendir belki de, bu acemilik işi oldu bir daha yaparsam daha düzgün olur..

  8. Yeni yılda küçücük bir hatırlatma.Lösev 2.el ürünleride bağış olarak kabul ediyor.Yurtiçi kargo şirketiyle anlaşma gereği olarak çok az bir ücret karşılığı evdeki dolaplarınızıda,gönlünüzüde hafifletebilirsiniz.MUTLU,SAĞLIK BİR YIL DİLEKLERİMLE.

  9. Rica ederim Selmatozan.Evet,baktıkça gülümsüyorum hediyelerime.Bu arada sarı ipten ördüğüm civciv patikler yılbaşında sahiplerine gittiler,hem de ben rasimlerini yayınlayamadan.Ama yenisini yapmaya kararlıyım ben.