çirkin ördek yavrusu

-

Yok,bu yavrular hikayede olduğu gibi büyüyüp güzel birer kuğuya dönüşmeyecek.Evde sarı ipim olmayınca civciv patikler zorunlu olarak beyaz ördek yavrusu oldular.Gözler için nazar boncuğu kullandım.Böylece iki işlevi oldu.

46 yorum gelmiş

  1. dilsu

    evet yaa bende istiyorum tarifini nerden başladın burun kısmını nasıl yaptın yapım aşamalarını verirsen seviniriz

  2. glin

    Yapımını yabancı bir blogdaki fotoğrafa bakarak çıkarmaya çalışmıştım.İpim bebe yünü.3,5 nolu şiş kullandım.30 İlmek atarak başladım.9 İlmek ters (haroşa)1 düz,10 ters,1 düz,kalan 9 ilmek ters örerek sırayı tamamaladım.Arka sırada ilmekleri gelişine ördüm.Yani hepsi ters.böylece 30 sıra ördüm.Ön yüzden bakılınca 15 sıra haroşa elde ettim.Sonra,tüm ilmekleri 1/1 lastik örgü,yani 1 düz,1ters lastik örmeye başladım.Burası patiğin ön kısmı oluyor.15 sıra devam edip,kesmeden tüm ilmekleri iğneyle içinden geçip büzdüm.Bu patiğin sadece arka kapaması ve burun kısmının üzerinde dikiş var.O da ponpon başı ın altında gizleniyor.Elimde sarı iple örülmüş olanı var.Dikmiş ama göz ve gagayı henüz koymamışım.İsterseniz onunda fotoğrafını çeker eklerim.Hepinize kolay gelsin.Anlatımı yapmaktan daha zor oldu.Zaten çok kolay inanın.

  3. glin

    Evet,gözler nazar boncuğu özlavinya.Ören arkadaşlar takıldıkları yerde bana buradan sorabilirler.Ben uğrar bakarım artık.Ayrıca beğenmeniz çok güzel.Teşekkürler.

  4. glin

    Nazar boncuğundan gözü iyi uydurmuşum ama değil mi?Ben aslında boncuk kutusunda göz olabilecek bir boncuk arıyordum.

  5. hobizu

  6. glin

    çook sevimli olmuş canım.ponponda biraz daha fazla ip sarmalıydın sadece.ben 30 kez sararrak dolgun bir ponpon elde etmiştim.tabii ipinin kalınlığı da önemli.kartopunun bebe yününü kullanmıştım.ama senin ki tebessüm oluşturuyor insanın yüzünde.

  7. selmatozan

    ponponun ipini 50 kez doladım, ben de farkettim biraz cılız olduğunu da bir kere de yapmış bulundum, ama dediğin gibi ipin cinsindendir belki de, bu acemilik işi oldu bir daha yaparsam daha düzgün olur..

  8. glin

    Yeni yılda küçücük bir hatırlatma.Lösev 2.el ürünleride bağış olarak kabul ediyor.Yurtiçi kargo şirketiyle anlaşma gereği olarak çok az bir ücret karşılığı evdeki dolaplarınızıda,gönlünüzüde hafifletebilirsiniz.MUTLU,SAĞLIK BİR YIL DİLEKLERİMLE.

  9. glin

    Rica ederim Selmatozan.Evet,baktıkça gülümsüyorum hediyelerime.Bu arada sarı ipten ördüğüm civciv patikler yılbaşında sahiplerine gittiler,hem de ben rasimlerini yayınlayamadan.Ama yenisini yapmaya kararlıyım ben.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Amigurumi elma yapımı

| | 0 Yorum

Motifli örgü top yapımı videolu anlatım

| | 0 Yorum

Amigurumi ayıcık yapılışı

| | 1 Yorum

Amigurumi örgü kedi tarifi

| | 0 Yorum

Amigurumi örgü oyuncak kedi tarifi

| | 0 Yorum

Video: Amigurumi örgü oyuncak Uykucu Bebek

| | 2 Yorum

Amigurumi örgü ağaç yapılışı

| | 0 Yorum

Örgü oyuncak ren geyiği

| | 19 Yorum

Amigurumi denizanası anlatımlı

| | 2 Yorum

Amigurumi fil yapımı – anlatımlı

| | 33 Yorum

Amigurumi nedir, nasıl yapılır? Tarif, anlatım, video

| | 0 Yorum

Sevimli mor baykuş amigurumi tarifi

| | 1 Yorum

Amigurumi örgü oyuncak şeması

| | 1 Yorum