Cumartesi, Aralık 10, 2016
Çiş çadırı- Pee pee tee pees…

Çiş çadırı- Pee pee tee pees…

61

Ben bunu internette gördüğümde şaşkın şakın bakakaldım bu ne diye..Sonra araştıra araştıra bunu buldum..Bu efendim erkek bebişler için çiş çadırı ya da çiş hunisi. Bunun türkçe başka bir tabiri varsa da cahilliğimi affedin ben bilmiyorum.Bu çiş çadırlarından yabancı sitelerde epey satılıyor, renk renk bir sürü çeşitleri var.Ammmaaa bu sitede nasıl yapılacağı anlatılıyor..Burada da değişik örnekler var..Kullanımı da sanırım şöyle..Erkek bebişin altı açılır, açılır açılmaz bu çiş hunisi çiş fışkırtan yere konur ki üzerimizide fışkırma kazası olmasın. Dikkatlice alt temizliği ve bez değiştirme yapılıp bağlanır…Nasıl ama???

61 YORUMLAR

  1. yaaa moonles geç kaldın be annem;ben bir iki kez çiş banyosu yaptım.o zaman yazsaydın bu yazıyı gidip baksaydık ta yapsaydık ya .

  2. Dayanamadım sen ve 10 marifetteki linkleriyle bloguma taslak yaptım.benim özel okuyucularım da yararlansın diye.(sakıncası varsa taslak olarak kalmaya devam eder.)

  3. Nalan ablacım marifetli insanın hali başka oluyor ne diim.Bloguna baktım da sen hala hastamısın çok geçmiş olsun yaaa… üzüldüm bak.sesiber, benim ki kız olduğu halde bezini çıkarıyoz banyoya yıkanmaya gidene kadar ıslatıveriyor cimcime.. bunu kız versiyonu nasıl olur acaba.. :)))

  4. izmir de, ablamın bir komşusu vardı…misafirliğe bi yere giderken yanında kavanoz taşırdı…torunun çişi geldiğinde yerinden kalkmadan oturduğu yerde çişi yaptırır…çantasına koyardı…evet ıyyyyyyyy…!ablam deli olurdu:))) en sonunda…. o kavanoz ile bana gelecekseniz lütfen bir daha gelmeyin demişti kadına…ya sabah sabah nerden geldi aklıma….moonless hep senin yüzünden:))

  5. bir keresine benim kızım çişten geçtim kaka:)) sını yapmıştı .şimdi diyeceksinizki nasıl o insanın üstüne fışlamzki:))öyle bir fişkırıyorki :öhöm öhöm anlatayım :)))şöyleki;altını açtım bir güzel silicem tertemiz zaten bezi.poposunu yana yatırıp alt tarafını silmek yerine bacaklarından tutup hafif havaya kaldırdım geirye bükmeden işte olay tam o sırada oldu,Direk benim koluma üstüme kucağıma pöfffff:DDE zaten bebekler o ara öyle oluyor yani fışlayacak kıvamda:)))):DDDDDsabah sabah yaaaa

  6. sefa97 kardeşim kavanozların gözümdeki itibarı 5 paralık oldu ben bundan sonra o kavanozlara nasıl pirinç, bulgur vs koyarım, bana böyle buram buram çiş kokusu gelmez de ne olur… hayallerimi yıktın sen… :)))ablanı kutluyorum ve de alkışlıyorum… sevdim ben o karakteri.asyayarencim kardeşim sen zaten benim ruh arkadaşım felan olucan yakında… ben o sahnelerden yaşadım tabii miniminiyken ben de çok daha toyken altını açtım hanım dudu tam bezini değiştirirken önce çiş sonra kaka sırayla yapıverdi, benim yatak örtüsüne fışladı, yatak örtüsü değişik bir desen haline geldi.. yakıştı tabii neden olmasın, kızım craft olayına erken başladı diyorum ben ona. :))))sonradan yeni bezi önce alta yerleştirip eskiyi temizlik öncesi alttan çekme yöntemini öğrendim, bilmeyen annelere ve adaylara bu da ders olsun.. :)

  7. yaa nedemek ben sana böyle bi sorumluluk yüklememek adına söyledimdi onu..başımın üstünde yerin, kalbimin en değerli köşesindede bir değerin var..söyliim de ona göre…

  8. Sibel abla gönderelim sana yavruları…. sen çok güzel kanepeler yapmıştın terasa değil mi beyaz beyaz..hem kusarlar hem çiş hem fışk fışk… ooooohhhhh… yaz keyfi..bak şimdi düşündüm de yaz yarışmasına kızımın yaptığı birbirinden güzel kusmuk desenli tişörtlerle katılsaydım..:)))))))

  9. TOPTAN DELİRME İLE HASTANEMİZE GELEN VAKALARIN BULAŞICI OLDUĞUNI DUYURMAK İSTERİM. BELİRTİLER:- MARİFETE SIKÇA GİRME İLE BAŞLIYOR.-SONRA YAVAŞ YAVAŞ DELİLİK GÖSTERİYOR- EN SON SAFHADA İĞRENÇLEŞME İLE HASTALIK TAVAN YAPIYORSİBELLA:((

  10. bak şimdi düşündüm de yaz yarışmasına kızımın yaptığı birbirinden güzel kusmuk desenli tişörtlerle katılsaydım..:)))))))

    aahhhhh!!! yeter öldüm yaa:DDDDbide o beyaz koltukların üstü battı batııı :)))vıcrtttt diye ses çıkara çıkara:DDD

  11. o bebeler 1 hafta kadar mis koktuktan sonra koku boyut değiştiriyo lilacsmell,, benim en büyük hobim kokudan alt durumunu tahmin etmek, banyoda popo yıkamaktan daha keyifli bişey düşünemez oldum ben artık…:))))))))))kondor :hep şikayet hep şikayet, birazda çözüm bekliyoruz senden :)))))))))

  12. Allahım muhabbet b…a sardı denilen şey işte ahanda burada ,yoktur bizim kadar marifetlisi,bizim kadar eğlencelisi,bizim kadar iğrencii :))

  13. evet hatta sende de olurmu bilmem ama moonles:mesela çok çocuklu ortamdasıneşlerden birisi şunu söylerbiri altına yaptıanne 1;benim çocuğum yapmazanne2;benimkide değilanne3;(bu ben oluyorum)evvet işte bu benimkinin kokusutazı gibi oldum yaw:))))

  14. bi de çocuğunun yaptıklarından utanma psikozu farkettim ben arkadaşlar, bir iki ben de hissettim ama sonra dedim sarsıl ve kendine gel napıyosun bu utanılacak bişey değil.çünkü bu yumurcaklar son derece relax pırtpırt, cırt cırt devam ediyorlar. o zaman bizimde rahat olmamız lazım dimi..bu muhabbet bitmez kanımca.. çok eğlenceli yaaa…ben en çok yabancılar kızıma gelip türlü şaklabanlık yapıp kızım hiiiçyüzvermeyince bir mahçup oluyorum. velet işte tutuyo damarı napiiim. onun yerine ben sırıtsam sevgili yabancı sizi memnun edebilir miyim???? ı ıh…

  15. ben en çok yabancılar kızıma gelip türlü şaklabanlık yapıp kızım hiiiçyüzvermeyince bir mahçup oluyorum. velet işte tutuyo damarı napiiim. onun yerine ben sırıtsam sevgili yabancı sizi memnun edebilir miyim???

    o bende var :(((bizimkide normalde öyle cilveliki biri yanaşınca trip yapıyo hemen höh diye bir tepki geliyo tabi yabancının uzattığı el boşa kalıyo :))acaip sinir oluyorum sormaa

  16. benim yaptığım gibi yap. sen geçen gün kızım hiç farkında değil yanımda yürüyor. iki adım ötesinde uzun boylu nasıl su gibi bir delikanlı ona bakıyor.hani bekliyor kızım onla göz göze gelsin oda onu sevsin istiyor. yok kızım başka yere takılmış.çocuk daha ama ben. aman evlatta nası yakışıklı.kızımı tuttuğum gibi kolundan delikanlığa doğru sürükledim.”kızım buna bakacaksın bu yakışıklı olana” delikanlının kahkası arasında biz ordan uzaklaşırken. kendi kendimi tebrik ettim. ülen dedim nası ama çaktırmadan sarktım oğlana.

  17. alemsin kondor:)))benimde hiç unutmam 6 ay önce kızım kulakrından ameliyat olmuştu ,tabi ben izin aldım hastanede ameliyattan çıktı müşadede bekliyoruzbenim patron gayri ihtiyarı geçmiş olsuna geldie adam senelerdir çalışıyo elelri nasırlanmış bide esmerki sormayınbizim kız narkozun verdiği aptallığından olsa gerek patron “nursena geçmiş olsun” diyerek yanağına dokunmak istedibizi m kızdan gelen tepki ne olsa beklersiniz.-“höh senin ellerin pisssssss”(adam elini nasıl geri çekti nasıl utandı anlatamam)-aa kızım ayıp sensiz pis :(((çok utandım çoooookkk :))))

  18. kondor diyor ki;TOPTAN DELİRME İLE HASTANEMİZE GELEN VAKALARIN BULAŞICI OLDUĞUNI DUYURMAK İSTERİM. BELİRTİLER:- MARİFETE SIKÇA GİRME İLE BAŞLIYOR.-SONRA YAVAŞ YAVAŞ DELİLİK GÖSTERİYOR- EN SON SAFHADA İĞRENÇLEŞME İLE HASTALIK TAVAN YAPIYORSİBELLA:((

    katılıyorum :(((

  19. düşünsenize gaz çıkarma olayı bile tören onlarla. Neredeyse bayram yapılıyor ailecek, bir gark gurk ya da pırt sesi için :)))nalan abla kızma eski günler aklıma geldi özledim bebek büyütmeyi. artık yeğenlerle idare…

  20. ben kızmıyorum ;ama sen bana kız da bir bebek yap sibelciğim. sonra çok pişman oluyor insan .bak yemin ederim eğer ertuğrul 7-8 yıl evel doğmuş olsaydı hemen ben de bir bebek ısmaarlardım.unuttuğum sevgileri hatırladım ama çoook geç ne yazık ki..

  21. amaan embir sen nasılsa doğurursun,ben sesi ile ç.ç. özleme taktım.tutturuyorum ikileyin diye.Eski günleri,yaşadıklarımı unuttum heralde ,sanki bana soracaklar naapacaklarını.siz aldırmayın bana .Arada geliyorlar böööle

  22. çocuk bakımı çoook problem çok, ben de babaanneler vardı, bu hafta sonu gidiyorlar, ananeler geliyorlar,doktora bile sordum böyle devir teslim olayları çocuğun psikolojisini bozar mı diye, hayır benimkini bozuyor da ondan…kayınvalide olan anneme çok alıştım, hiç gönderesim yok, hem biz onnla örgüler örüyoruz felan. benim annemde tık yok. o sıkılır daralır lafını bile ettirmez. hatta lazımsa anneme ben kazak örüyorum öyle söyliiim.bebek yapmak zor, yapsan bakmak zor, baksan büyütmek zor… allah güzel hayırlı ömür versin.ama düşünenler varsa, hiç kasmasınlar direkt yapsınlar diyorum ben ona.Az öncede bi bebeş haberi aldım, 1 ay sonra geliyomuş kısmetse… :)))

  23. moonless diyor ki;öyle ama yaaa napiiim… seviyorum uleennnnn!!!!

    yıldızlı aferin verdimdur taa hemen sevinme sana değil kayınvalidene :))))bu sözleri sana söyletecek kadar iyi olduğu için,hadi hadi bozulma sana da verdim,iyi ve kıymet bilen biri olduğundan:))))ver nalan hoca veeeer yıldızları pekiyileri aferinleri mezara mı götüreceksin veeeer

  24. ablacım önce saygılar…:)geçinmek gerçekten kolay değil, kendinden çok şey veriyosun, sabrediyosun, görmemezlikten geliyosun, affediyosun… vs. siz benden daha iyi bilirsiniz bunları mutlaka…ama empati kurduğumda farkediyorum ki ben daha çok hata yapıyorum, daha sabırsızım ve o da beni anlayışla karşılıyo ve birçok şeyi görmüyo…nebiliim biz böyle bulduk heralde çözümü, bir de eşim sağolsun çok adildir. Anahtar kelime de bu olsa gerek.Anam, karım yapmaz…Nİye anlattım bunu: o yıldızlardan goncama(koca) da rica ediyorum..:))))

  25. ne mutlu moonless, bu güzellik daim olsun kıymet bilmek en güzel şey. annem geçenlerde dedi ki; “artık toplumda kayınvalideler hiç gelin kötülemiyor, gelinler kayınvalide kötülüyor.” katılıyorum aslında, kayınvalideler olgunlaştı, gelinler şımardı biraz…

  26. çok doğru bir laf, ben bunu düşünmemiştim bak, tecrübe işte başka birşey..biz modern olucaz, çekirdek aile olucaz yok ki,şisel alan diye onlar (tüm anneler babalar) fazla dışlıyoruz gibi geliyor..Bir kitap okuyorum, müthiş güzel ve eğlenceli..Başarılı bir çocuk yetiştirmenin yolları.. Biraz bunlardan da bahsediyor.. tavsiye ederim..

  27. Yukardaki yorumlara geç bir cevap olacak ama amerikalı bir annenin blog sitesi var. Biz bir taneyle baş edemezken hatun 26 yaşında 4+2 yapmış, bir de ikiz bebekler hamileyen karnını görseniz çok şaşrsınız. Burası, resimlere bir bakın derim ben.

  28. Ya nasıl hiç kilo almıyolar dimi? Bide ben bişey sorcam ilk defa duydum. Bu kadın ikizlerini aynı anda doğurmadı. Bir hafta arayla doğurdu. Böyle bişey mümkün mü? Kısa sürede iki kere doğum nasıl bişey bu ya.

  29. ha ha ha ben bir salaklığımı paylaşayım o zaman, bir hafta arayla olayını bilmiyorum ama ben bir haber izlemiştim kadın ikizlerini bir yıl arayla doğurdu diye, yuh dedim nasıl atmışlar, bu arada sanırım trt’deydi bu haber. Sonra anladım işte yıl sonu yıl başı muhabbetiymiş. 1999 da birini 2000’de diğerini doğurmuş ama düşünsenize doğduğu tarih/saate göre kayıt alırlarsa ikizlerin arasında 1 sene olacak :))

  30. hadi yaaa …..tamma işte 1gece kadın tuhaf herhaliyle:))))doğumuda tuhaf ..kısa süreye bu kadar çocuk sığdırmasıda tuhaf…..karnının şekli bile tuhafffff……nasıl karın o öle yaaa.ben afedersin dana gibi olmuştum.tam 25 kilo aldım yaa….

  31. moonless ciğim

    o yıldızlardan goncama(koca) da rica ediyorum..:))))

    hemmen verdim .teşhisin doğru. erkek karısı ile annesinin arasındaki yerini doğru kullanmalı.

    artık toplumda kayınvalideler hiç gelin kötülemiyor, gelinler kayınvalide kötülüyor.” katılıyorum aslında,

    Sesiciğim bu da çok doğru bir teşhis,gelinler kocayı alıp aileyi silivermeye meraklı oldu.Oysa ki güler yüz ve tatlı dil esirgenmediğinde büyükler memnun etmek çok kolay,memnun olduklarında da maddi manevi hep yanlarında olurlar ama