Cumartesi, Aralık 3, 2016

Çizme Sarmaca

9

Toms ayakkabı firmasının tasarladığı “Wrap Boot”, rahat olmasının yanında çizme görüntüsü veren bir ürün. Ayakkabı olarak nitelendirebileceğim kısmını ayağınıza giydikten sonra, şerit kısmını bacağınıza sarıyorsunuz. Ürünü görür görmez, ulaşılabilir imkanlarla yapılabilir bir tasarım olarak göründü bana, belki size de ilham verir.

9 YORUMLAR

  1. Akılıca düşünülmüş,pratik ve şık. Spotmen bayanlara hitap etse de,üşengeçler de kullanabilir. Ayrıca,esinlenilerek üretilecek değişik modelleri tutar diyorum…

  2. Kesinlikle muhteşemler.100 $ ın üstüne gümrük olmasa alınası bişi.Yapmaya gelince taban olayı çözülse sık iğne olarak tığla gerisi yapılır harika da olur ama taban kısmını naaapsak acep?

  3. ben buna da bayıldım, harika valla, taban kısmı için kullanmadığımız bir ayakkabı ya da ayakkabıcılara yaptırılacak bir taban işimizi görür. Bizdeki bandajları da toz boya ile istediğimiz renkte boyayıp şu tansiyon aletlerinin ki gibi sonunu cırt batla diksek olmaz mı?

  4. Valla embir benden çok yaşayacak ben de tam onu diyecektim. Ve hatta cırt banta bile gerek yok.Bazı bandajlar kendinden bu özelliğe sahip ;)

  5. kendinden yapışan bandaj piyasada bulunuyor

    benim de aklıma düz tabanlı bir spor ayakkabı alıp üzerine bandaj dikmek geldi. bir yandan da cırtcırt dikilmiş deri ya da kumaş şeritlerde kullanılabilir diye düşündüm. çalışmanın güzel yanları, bandaj kullanıldığı zaman çizmenin aksine çeşitli bacak kalınlıklarına tam uyabilmesi ve yürürken bileğe, bacağa destek vermesi.

  6. kızlar benim çizmemin alt tarafı sağlam ama bacak kısmı pot durduğu için ben onu tamirciye götürdüm .. tamircide tamamen berabt etti. çok beğeniyorum ataamda biliyorsunuz. bu şekilde ayrı renkten tozluk öreyim dedim . ben huyumu biliyorum yapaım ama kullanamam dedim . ölece dolapta bekleyip duruyo. her abah akşam gelince ben bu çizmeye bir hal yol düşüneyim diyorum . yine boş…..acaba diyorum on cm lik 2 ters iki düz örgüden bu bandaç gibi öresemde onu diksemde bu şekilde sarsam olma mı:)????

  7. Ben de çok beğendim bu ayakkabıları. Web sitesine girip hikayesini de okudum ve izledim. İyi uydurmuşlar çok hoş:) Bakmanızı tavsiye ederim…Teşekkürler zabun..

  8. binicilik kulüplerine devam edenler daha iyi bilirler atların ayaklarına sarılan böyle bandajlar vardır. firma da ürünün tanıtımında bundan ilham almışcasına romantik bir kısafilm hazırlamış.