Çizme Sarmaca

-

Toms ayakkabı firmasının tasarladığı “Wrap Boot”, rahat olmasının yanında çizme görüntüsü veren bir ürün. Ayakkabı olarak nitelendirebileceğim kısmını ayağınıza giydikten sonra, şerit kısmını bacağınıza sarıyorsunuz. Ürünü görür görmez, ulaşılabilir imkanlarla yapılabilir bir tasarım olarak göründü bana, belki size de ilham verir.

9 yorum gelmiş

  1. sevdademi

  2. biltan

    Kesinlikle muhteşemler.100 $ ın üstüne gümrük olmasa alınası bişi.Yapmaya gelince taban olayı çözülse sık iğne olarak tığla gerisi yapılır harika da olur ama taban kısmını naaapsak acep?

  3. embir

    ben buna da bayıldım, harika valla, taban kısmı için kullanmadığımız bir ayakkabı ya da ayakkabıcılara yaptırılacak bir taban işimizi görür. Bizdeki bandajları da toz boya ile istediğimiz renkte boyayıp şu tansiyon aletlerinin ki gibi sonunu cırt batla diksek olmaz mı?

  4. guccukturba

    Valla embir benden çok yaşayacak ben de tam onu diyecektim. Ve hatta cırt banta bile gerek yok.Bazı bandajlar kendinden bu özelliğe sahip ;)

  5. zabun

    kendinden yapışan bandaj piyasada bulunuyor

    benim de aklıma düz tabanlı bir spor ayakkabı alıp üzerine bandaj dikmek geldi. bir yandan da cırtcırt dikilmiş deri ya da kumaş şeritlerde kullanılabilir diye düşündüm. çalışmanın güzel yanları, bandaj kullanıldığı zaman çizmenin aksine çeşitli bacak kalınlıklarına tam uyabilmesi ve yürürken bileğe, bacağa destek vermesi.

  6. asyayaren

    kızlar benim çizmemin alt tarafı sağlam ama bacak kısmı pot durduğu için ben onu tamirciye götürdüm .. tamircide tamamen berabt etti. çok beğeniyorum ataamda biliyorsunuz. bu şekilde ayrı renkten tozluk öreyim dedim . ben huyumu biliyorum yapaım ama kullanamam dedim . ölece dolapta bekleyip duruyo. her abah akşam gelince ben bu çizmeye bir hal yol düşüneyim diyorum . yine boş…..acaba diyorum on cm lik 2 ters iki düz örgüden bu bandaç gibi öresemde onu diksemde bu şekilde sarsam olma mı:)????

  7. agustos

    Ben de çok beğendim bu ayakkabıları. Web sitesine girip hikayesini de okudum ve izledim. İyi uydurmuşlar çok hoş:) Bakmanızı tavsiye ederim…Teşekkürler zabun..

  8. zabun

    binicilik kulüplerine devam edenler daha iyi bilirler atların ayaklarına sarılan böyle bandajlar vardır. firma da ürünün tanıtımında bundan ilham almışcasına romantik bir kısafilm hazırlamış.

Bir Cevap Yazın

Özel tasarım Converse

| | 0 Yorum

Ayakkabı yenileme DIY (kendin yap) fikirleri

| | 0 Yorum

Zincirlerle ayakkabı süsleme

| | 4 Yorum

Batman logosu ile ayakkabı süsleme

| | 0 Yorum

Süslü bebek ayakkabısı

| | 1 Yorum

Dantelle ayakkabı yenileme

| | 0 Yorum

Şerit zımbalarla bot yenileme

| | 0 Yorum

Ev ayakkabını kendin yap

| | 0 Yorum

Parlak taşlarla deniz ayakkabısı süsleme

| | 0 Yorum

Bebek ayakkabısı Converse süsleme

| | 0 Yorum

Çiçekler ve taşlarla terlik yenileme

| | 0 Yorum

Keçeden çiçekle terlik yenileme

| | 0 Yorum

İsme özel el boyaması bebek ayakkabıları

Kot kumaşla terlik yenileme

| | 2 Yorum

Oje ile ayakkabı boyama

| | 0 Yorum