çocukları prizlerden koruyalım…

-

Çocukları prizlerden uzak tutmak için piyasada bir sürü aparat var fakat çocuklar o kadar zeki ve becerikliler ki mutlaka bir yolunu bulup aparattan kurtulabiliyorlar. En azından bizim Kağan beyimiz öyle..Çocuklarımızı prizlerden korumak için bu sitede gördüğüm harika korumalık çok hoşuma gitti ve hemen sizlerle paylaşmak istedim. Umarım beğenirsiniz.

12 yorum gelmiş

  1. baceng

    Ne kadar zekice bir yöntem. :)) Paylaştığınız için teşekkürler gerçekten güzel bir paylaşım olmuş.

  2. polyanna 69

    ee hayatım.bu kuş beyinliler bunu daha önce niye yapmadılar. hiç mi ürün geliştirme bölümleri yoktu.yıllarca ne sıkıntı çektik. kendi evinde durmuyosun ki bi de elin evine gidiyorsun. her yer tehlike dolu..hiç kimsenin evinde görmedim bunu. o kadar da teknolojik yaşadım yani.. şunu önceden yapaydınız da biz de yapılmışını satın alaydık. şimdi elektriği bulmuş gibi sevinmezdik. priz üreticilerini protesto ediyorum. böyle birşeyi yaygın hale getirmedikleri için,susma sustukça sıra sana gelecek. protesto kardeşim protesto… köşede satılıyodu da biz mi almadık…çok kızdım size:))))

  3. adadenizi

    gerçekten ne pratik, ne kolay bir yöntem. Haklısın polyanna eletktiriği bulmuş gibi olduk. Teşekkürler alpinmira

  4. Polsera

    polyanna 69 diyor ki;ee hayatım.bu kuş beyinliler bunu daha önce niye yapmadılar. hiç mi ürün geliştirme bölümleri yoktu.yıllarca ne sıkıntı çektik. kendi evinde durmuyosun ki bi de elin evine gidiyorsun. her yer tehlike dolu..hiç kimsenin evinde görmedim bunu. o kadar da teknolojik yaşadım yani.. şunu önceden yapaydınız da biz de yapılmışını satın alaydık. şimdi elektriği bulmuş gibi sevinmezdik. priz üreticilerini protesto ediyorum. böyle birşeyi yaygın hale getirmedikleri için,susma sustukça sıra sana gelecek. protesto kardeşim protesto… köşede satılıyodu da biz mi almadık…çok kızdım size:))))

    Elektirikçilerde var bunlardan benim kardeşim için kullanıyorduk 13-14 sene kadar önce. Videodakiyle aynı mantıktalar ama bunu çevirmesi zor gibi duruyor benim dediğim şeyde bu tarzda ama daha kalın bir plastikte yaylı gibi bir sistemdeydi.

  5. polyanna 69

    POLSERA. bizim yaşadığımız yer bir mega kent.büyük marketlerde bunlar satılıyor.ben de tabi ki gördüm. ama söylemek istediğim şey, böyle basit ve ne kadar önemli_çocuğu olan herkes bunu bilir_ böyle birşey neden tek tük evlerde kullanılıyor.karaborsa muamelesi yapılıyor.hafifte espiri yaptım her zaman ki gibi..bunlar tabi ki bir çok evde var. kardeşim de bebeği için bunlardan ve daha başka birçok şeyden aldı.ama ben niye almadım.ben de kullansaydım ya…. böyle basit birşey elektriğin icadından epey sonra yapılmış. ben biraz çuvaldızı espiriyle kendine batıranlardanım. edison elektriği bulmuş ama biz hala tekerleği icat ediyoruz. anlattım dimi bu sefer:) kimsenin evinde görmedim dedim ya…. ben kendi çocuğumu büyüttüğüm zamanlarda görmedim yani. yaşlanıyorum yani kızlar..eskiyoruz işte..

Bir Cevap Yazın

Barbie bebek evi yapalım

| | 4 Yorum

Kartondan Kızılderili şapkası yapımı

| | 0 Yorum

Ponpon oyuncak yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri: kağıttan timsah yapımı

Çocuk etkinlikleri: kağıttan çilek yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri; kral tacı yapımı

Çocuk etkinlikleri; kartondan gemi yapımı

| | 0 Yorum

Kağıttan orkide çiçeği yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan keçe hayvanlı çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri; kağıttan bayrak yapımı

| | 0 Yorum

Keçe ve strafordan araba yapımı

| | 0 Yorum

Seramik çileklerden pano yapımı

| | 0 Yorum