ÇOCUKLARIMIZIN TİŞÖRTLERİ

-

Kumaş boyalarımızı, kumaş kalemlerimizi, fırçalarımızı alıp çocuklarımızla beraber tişörtler yaptık. Birlikte yaparken çok eğlendiğimiz tişört faaliyetinin detayları burada

9 yorum gelmiş

  1. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

  2. saatoniki

    10 marifette 10 numara bi çalışma..çocuklaçocuk büyükle büyük ü tebrik ederim..Öte yandan valla bak bööle bi çalışma yaptımdı ben bi zamanlar..inanmayanlar için resmini koyacam ama bulamıyom ki…Ben çalışmaları hem “fasi “* ye hem de kendim diktiğim önlüğe yapmıştım..bööle karikatürlü bişiylerdi..boya dağılmasın,ince işçilik olsun diye de çizimlerin etrafını mumla geçmiştim,,ne günlerdi be..*fasi=şu lanet,yazılması zor t-shirt için icat ettiğim kelime..yıllar önce de kahverengi için “lümbezen” ismini bulmuştum..ama kim kaale aldı? etraftan bikaç kişi o kadar..ama olsun “kahve ne renktir?” sorusuna bi cevabım var benim….klimalı,duşlu ii günler ….

  3. shane

    sevgili saatoniki, yaratıcı bir kişilik olduğunuzu zaten biliyorduk ama bu kadarını beklemiyordum. ben şahsen kullanmak isterim bu kelimeleri izninizle :)

  4. pembetilki

    saatoniki uydurduğun kelimeler çok güzel..:)yıllardır kullandığımız kahverengi kelimesini hiç durup düşünmemiştim..haklısın walla..nedir yani bu kahverengi?…ayrıca bu fasilerde çok hoş olmuş:)çocuklaçocuk yine konuşturmuş marifetini..

  5. sesiber

    saatoniki adındaki yaratıcı kişiliğim benim.sende ne cevherler var da anlayamadık.(alkışlayan smiley)fasiler harika.fasi yazmak daha kolay gerçekten ama okumak zor.

  6. TGT

    saatonikinin bu uydurma kelimeleri bunlada sınırlı degildir onuda bilesiniz bana bir ara bir liste attı nerde ise yeni bir dil yapılandırıyor neler yok ki cok hos seyler yazmıs bence daha cok geliştirsin burda yazarken onun dilini kullanalım kendi aramızda. olurmu saatonikicim benim biricik dil bilimcim.

  7. cocuklacocuk

    saatonikinin uydurduğu kelimeleri bilmem ama “cocuklacocuk büyükle büyük” tanımına bayıldık ortağımla. sitemizin ismini mi değiştirsek acaba?

  8. kondor

    vay saatoniki yine reting (şunada bişey uydur doğrumu yazdım onuda bilemedim) yapmışsın evyallah yakışıyor…badem öyle bizde öyle yazayım çocukla çocuk büyükle büyük ( ee buda 1 m oldu ama ) ben fasileri zaten siteni gezerken çok beğendiydim….sitede paylaşman ii olmuş..

Bir Cevap Yazın

Barbie bebek evi yapalım

| | 4 Yorum

Kartondan Kızılderili şapkası yapımı

| | 0 Yorum

Ponpon oyuncak yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri: kağıttan timsah yapımı

Çocuk etkinlikleri: kağıttan çilek yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri; kral tacı yapımı

Çocuk etkinlikleri; kartondan gemi yapımı

| | 0 Yorum

Kağıttan orkide çiçeği yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan keçe hayvanlı çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Çocuk etkinlikleri; kağıttan bayrak yapımı

| | 0 Yorum

Keçe ve strafordan araba yapımı

| | 0 Yorum

Seramik çileklerden pano yapımı

| | 0 Yorum