Cumartesi, Aralık 10, 2016
ÇOCUKLUĞUMUZUN GEÇTİĞİ EVİN MAKETİ

ÇOCUKLUĞUMUZUN GEÇTİĞİ EVİN MAKETİ

23
evin dış görünümü
evin dış görünümü
evin üstten görünümü
evin üstten görünümü
dedem akşam namazında
dedem akşam namazında
dış görünüm
dış görünüm
dış görünüm 2
dış görünüm 2
dış görünüm 3
dış görünüm 3
dış görünüm 4
dış görünüm 4

Merhaba.ben ahmet.eşim ayşe ile birlikte hobi olarak uğraş verdiğimiz maket çalışmalarımızı sizlerle paylaşmak istedim.bu maket memleketimiz olan trabzonda bulunan dede evimize aittir.çeşitli ahşap malzemelerden yaptığımız bu evde iç mekan detaylarınıda yapmaya çalıştık.farklı maket çalışmalarımız da var, zamanla onlarıda yayınlamaya çalışacağım.umarız beğenirsiniz.

ninem uykuda
ninem uykuda

o dönem çocukları yemekte
o dönem çocukları yemekte
tavan arasından bir görünüm.fındıklar kurutuluyor

23 YORUMLAR

  1. Ellerinize sağlık. Çok güzel görünüyor gerçekten. Keşke daha fazla fotoğraf paylaşsaymışsınız. Gözlerim detayları aradı.

  2. ince detayları bile çok güzel çalışmışsınız… sizin de eşinizin de ellerinize ve emeğinize sağlık…yeni çalışmalarınızı da merakla bekliyorum…

  3. merhaba.resimleri yerleştirme konusunda biraz acemilik yapmışım.evin dış görünümü ve farklı iç detayları yeni resimlerle birlikte yükledim.resimler onay kuyruğunda, umarım en kısa zamanda yayınlanır.ilginize teşekkürler.

  5. evet daha fazla detay olmalıydı.çünkü çok güzel görünüyor.bayıldım.merakla bekliyorum devamını..

  6. güzel yorumlarınız için çok teşekkürler.daha öncede söylediğim gibi,maalesef 15 resimden 3 tanesini yükleyebilmişiz.evin dış kısmı ve diğer odalarında ayrıntılı iç resimleri mevcut.onay kuyruğundan çıkmasını bekliyoruz.birde merak ettiğim bir şey var,neden bu kadar uzun sürüyor yüklenmesi.acaba bizmi yanlış birşeyler yapıyoruz.

  8. tebrik ederim daha detaylı resimler görmek isteriz. Onay kuyruğu biraz vakit alıyor bir kaç gün içinde yayında olurlar tahmin ediyorum.

  9. Çok güzel olmuş Ahmet bey, sizin ve eşinizin ellerine sağlık. Ben de minyatür çalışmalarına merak sardım ve dedemlerin evini eşyalarını yaptım ama ben gazete ve tutkal kullandım, sıra boyamaya geldi. Ben dedemlerin evinde çok mutluydum o yıllara özlem duydum sanırım, ilk o evi yaptım:)))

  10. harika olmuş. çok büyük bir emek var belli ki… bence bir bloğunuz olmalı ve bizimle daha çok şey paylaşmalısınız.

  11. Ahmet bey eşinizi ve sizi tebrik ediyorum.yeni resimlere bakınca daha da bir beğendim.elleriniz dert görmesin..bu arada çektiğiniz fotoğrafları yüklemeden siteye önce küçültün.fotoğraf ebatı büyük olunca çook zaman alıyor.resimleri bilgisayarda resmin üzerine sağ tık yapıp birlikte açtan picture maneger programından rahatlıkla küçültebilirsiniz..

  12. ilginiz ve yardımlarınız için teşekkürler.şu ana kadar 4 maket çalışmamız var.bunları http://maketdunyasi.blogcu.com/ adresinden görebilirsiniz.yeni bir maket çalışması arefesindeyiz.çalışmalarımızla ilgili görüş ve önerilerinizi belirtmeniz bize çok yardımcı olacaktır.saygılar.

  14. evin yanında serenderi filan görünce kesin bu bizim oralara aittir diye düşündüm ki okuyunca yanılmadığımı anladım.Mutfaktaki tabakların dizildiği raflar ayy aynı anneannemin evi gibi orası taştandı ama çok benzer yönleri var sizinde eşinizinde ellerinize sağlık hemşerim