Çok amaçlı elbisem

-

elbise modelleri
Merhaba arkadaşlar. Bu ay bir dikiş etkinliği vardı bloglar arasında ve ben de bu ayın modelini aşağıda gördüğünüz şekilde uyarladım :) Sizinle birkaç görsel paylaşmak istiyorum fakat ayrıntıları ve etkinlik hakkındaki bilgileri blogumda bulabilirsiniz :)

Evet bu kumaşı çoook uzun zaman önce almıştım belki de iki yıldır evde bekliyor. Sayısız defa elime aldım fakat bir türlü bir model belirleyememiştim kafamda :) Fakat bu defa çok emin bir şekilde bu parça için kestim kumaşımı :) Elbisenin tamamına yetecek kadar kumaşım olmadığı için üst kısmı siyah kumaşla kombinledim. Etekten kalan parçalarla da yakasını yaptım. Orijinal model biraz daha farklı elbette ama ben bu şeklide daha çok kullanışlı olacağını düşündüm ve bir sürprizim daha var. Bunun bir elbise olduğunu düşünenler aşağıdaki resme bakmalı bence :)

elbise modelleri

19 yorum gelmiş

  1. munures

    evet o çok beğendiğim etek buraya gelmiş :) yani elbiseni bütün ya da parça parça olarak çok sevdim zaten şenaycım ama şu kumaşa bayıldım. renklerine hele de :) ellerine sağlık :)

  2. shane

    harikasınız Şenay hanım, yine ne güzellikler çıkarmışsınız ortaya ve tabii ki çok yakışmış gene.

  3. esencan

    Çok güzel olmuş, eteğin desenine bayıldım :) Üstelik çok da akıllıca, iki parçalı elbise :) Güle güle giyin, iyi günlerde ;)

  4. senayatilgan

    Bayanlar hepinize ayrı ayrı teşekkürlerimi iletiyorum :)
    Münürecim, Sevgili Sahhene, Brnnyvz, Fiamma 1, merve92 ve esencan :) Güzel yorumlarınızla beni çok mutlu ettiniz :) Böyle güzel yorumlar almak beni çok onure ediyor inanın :)

  5. senayatilgan

    Hahaah :) Sevgili Shane :) Sahhene diye bahsettiğim sizsiniz , anlamışsınızdır herhalde :) Gecenin bir yarısı gözlerim kayarken parmaklarım da kayıyormuş anlaşılan :) Hemen yatmalıyım yoksa kimbilir daha neler saçmalar bu parmaklar :)

  6. senayatilgan

    Yatmadan görmüşken Sevgili HANIMEFENDİ size de teşekkürlerimi ileteyim :) İnternetten nazar değmiyor bunu hep söylüyorum ve doğru haha :) Meraklanmayınız :)

  7. senayatilgan

    Sağol Filizcim :) Bir öyleyim bir böyle dimi bu ebiseyle, bir bakmışsın hanımhanımcık Şenay bir bakmışsın ohooooo çekmiş taytı gezmelere dağıtmalara gidiyor :) Bu çelişkiyi barındıran bir elbise işte :) haha :)

  8. zulaltan

    ne güzel işte hiç sıkıcı biri değilsin şenay ,sürekli hareket ,değişim :) sıkıcı düzene kafa tutanların çoğu ikizler burcu insanı ,dünyayı değiştiren fikirler hep ikizlerden çıkıyor.
    nerde haraket orda bereket :)

  9. zynpbozyurt

    Geç bile kalınmışş bi yayın 10 marifet için.. ;)
    Tabiki çok güzel bloğundada görüp çok beğenmiştim..

    Bu arada yorumlardna okudğum kadarıyla ikizler burcuymuşsun
    dün izledim astrolog bi kadın diyodu
    ikizler burcu 2013 yılının ilk yarısı şanslı burçlardanmış ;)

  10. senayatilgan

    Zynepcim teşekkür ederim :) ben biraz geç yükledim 10marifete çünkü çok yoğundu yarışma başvurularından zorlamayayım dedim :) Ondan geç geldi buraya yani :)
    Evet ikizler burcuyum.. Ama ben hep şanslıyım öyle olduğunu düşünüyorum… hakikaten de böyle düşünüyorum :) Piyango bileti de aldım tabiki şansımı arttırmak isterim neden olmasın haha :)
    :) kırmızı kraliçe teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

  11. senayatilgan

    miscloys1997 :) geç görüyorum artık tüm yazılarımı denetlemem çok zor çünkü çok fazla şey ekledim bu nedenle kusura kalmayınız :)

Bir Cevap Yazın

Gizli cep nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Deri kumaştan vav aplikesi yapımı

| | 0 Yorum

Vatka nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

1 dakikada kolay fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Kumaştan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Kumaş bebek patiği dikimi

| | 2 Yorum

Lavanta dolgulu elbise askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden peçete halkası yapımı

| | 0 Yorum

Pantolon kalıbı nasıl çıkarılır?

| | 0 Yorum

Burda Dergisi’nden nasıl kalıp çıkarılır?

| | 4 Yorum

Püskülden yılbaşı sofrası isimliği yapımı

| | 0 Yorum

Kalpli kumaş duvar süsü yapımı

| | 0 Yorum