24 yorum gelmiş

  1. Seybe

    tam bir depresif vaka… ama beni dusunduren acaba onu kendisi ordu de sonra depresyona girip onu giyindi? yoksa bir baskasi sen cok icine kapaniksin gel sana boyle birsey yapalim kendini daha mutlu hissedersin diyerek mi boyle birseyi icad etti? bu dandik sey icin fazla kafa yordum galiba:(

  2. nalana

    bence bu hatun; irikıyım kaynanasının kazağının bir koluna bacaklarını sokmuş,öbürüne başını.Boğazından da elini çıkarmış,belindeki lastiği itinayla gizleyip resmini çektirmiş .Durumu tesbit ettim ama niçin yapmış,neden yapmış gibi sorularınızı yanıtlayamayacağım,çok yoruldum

  3. işin içine pipet girince ‘asosyallik’ bir kenarda kalıyor gibi :)) kazakla böylesine “dokunmayın bana” havasına giren kişinin pek tercihi olmasa gerek pipet :) sanıyorum çok geçmeden kazağın dışına çıkar sosyalliğine kaldığı yerden hızla devam eder arkadaşımız ..

  4. ozmelanj

    bunu giyen ve çeken ve de nete veren ne düşünüyordu acaba?sadece ilginçlik mi yoksa var mı bir mesaj kaygıları benim anlamadığım?? Zaten bu cümle de çok anlamsız oldu ya neyse:)

  5. asyayaren

    bu kadar konuşturabildi yaa bu kadar soru işaretilerini dolandırdı yaa ortada kişi bence amacına olauştı:))))çok ilginç birşye bu güneşe doğru paylaşım için tşk.))

  6. gunesedogru

    bence kadın/adam mucit bak pipet işini nasıda düşünmüş:)))))))))

    kesin kadındır hatlar yuvarlak :))) pipet olayı şahane zaten nasıl içeçek yoksa garibim

    sanıyorum çok geçmeden kazağın dışına çıkar sosyalliğine kaldığı yerden hızla devam eder arkadaşımız

    evet dönüşü muhteşem olabilir :))) o zaman burada yayınlayabilir miyiz bilmiyorum :))

  7. jeliboncuk

    Noblesse diyor ki;amaniiiiiiiin, gördüklerime inanamadım, hele ki bazılarına….))))

    ayy evet bende inanamadım hatta görmeseydim keske:)

  8. Noblesse

    yeni hayat, benimkisi şaşkınlık, bunların nasıl örüldüğüne mi yoksa bunların neden örüldüğüne mi şaşıyım, ağzım açık kaldı valla.

  9. dilevser

    noblesse bence ikisine de şaşalım.. hatta bu konu ile ilgili herşeye şaşalım kalalım… asosyal arkadaş sadece üşüse ayaklarına da çare bulurdu bence kendisi kesinlikle psikoloji rahatsızlıkları olan bir şahıs rahat rahat yaşasın depresyonda bende şeyi merak ettim tuvalet sorunu içinde çare bulsaymış tam süper olacakmış :)ayrıca son linktekiler kesinlikle normal insanlar değiller, örenler giyenler foto çekenler kesinlikle değiller yani onlar ne be:)

  10. kondor

    ya sen deyince geldim baktım durum hakkattten mahim ne diyim allah kurtarsın yalnız yorumca okuyunca hatırladım dün akşamda aklıma geldiysi seybe nerdesin hiç sesin gelmiyor.

Bir Cevap Yazın

Paylaşırsanız çok makbule geçer:
Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on LinkedIn