Çok kolay toka

-
Evde kalanlar bunlar:))
Evde kalanlar bunlar:))

Bu tokalardan o kadar çok yaptım ki…İstanbul’dan Ardahan’a kadar onlarca kız çocuğu mutlu oldu.Tabi ben de:)

17 yorum gelmiş

  1. acemihobici

    sanki renk renk satılan saç lastiğinin etrafına kirpi ip sarılmış gibi geldi bana ama bana öyle gelmiş de olabilir tabi.

  2. Yamali bohca

    Bence sanki ipleri saç örgüsü gibi örüp lastiği üzerinden tutturmuş veya ördükten sonra bilezik gibi dikip içinden lastik geçirmiş. Bu arada elinize sağlık demeyi unutmadan yazayım:))

  3. asenayagmur

    Hani şu,eteklerin beline taktığımız lastikler var ya;işte onlardan halkalar yapıyorum düğüm atarak.Ve üzerine 3-4 ya da 5 (siz ayarlarsınız)zincir çekip batarak dolduruyorum.Dairenin sonu ile başlangıç yerini de ilmekle birbirine eklerseniz açılma olmuyor arada.Çok pratik ve çok sağlam.Ben artık kızlarım için hep bunlardan kullanıyorum.Renk renk…Hem de Çin Malı tokalara para vermemenin rahatlığını yaşıyorum:)

  4. dolunay82

    toka almaktan bıkmış biri olarak çok hoşuma gitti:)artık bende kızlarıma kendim yapabilirim.teşekkürler.ellerine sağlık.

  5. DenDenAk

    Hemen yapıyorum malzemem var, geçen gün tuhafiyeci ban yumağı 50 kuruştan çok şeker kirpi ip verdi. Çok ip satın almışımda.

  6. esinn43

    cok hos olmus da nasıl orupte lastın ustıne gecırdınız mı ben anlayamadm yoksa lastıge tıgı batarak mı devam ettınızz.

Bir Cevap Yazın