Pazar, Aralık 4, 2016
çokomel kutusundan ne yaptım dersiniz?

çokomel kutusundan ne yaptım dersiniz?

43
:))
:))

Çokomelleri şivlilik zamanı almıştım.Kutusu ne zamandır duruyordu.Ne yapsam diye.Dün akşam aklıma bir fikir geldi ve evdeki mevcut malzemelerimle uyguladım hemen.Bakın bu çokomel kutusu neye dönüştü:)))

:))
:))

Üzerindeki etiketi çıkarıp silikonla organze kapladım içini dışını.Kenarlarına lehim makinesiyle delikler açıp boncukları dizdim.En zor kısmı boncuklar oldu.Hazır boncuklu şeritlerle çok daha kolay olur.Üst kısımı yani kutunun tabanını yıldız şeklinde maket bıçağıyla kestim.Lambanın gövdesinde yıldız uçları tutunmasını sağlasın diye.Detaylı resimleri burada bulabilirsiniz.

:))
:))

43 YORUMLAR

  1. Sevimli hayat,tuffe,2zannesi çok teşekkürler..Tuffe; içinide organze kapladım ve tasarruflu ampul kullanıyorum ısınmıyor.Bir sorun yok yani:))

  2. Yok artık , daha neler (bunlar yapılanı gordugumde dilimden dökülenler). 10marifette gördüğüm en yaratıcı fikirlerden biri (çok çok güzel olmuş ayrıca). Tebrikler.

  3. Cabam,yapımı kolay ve zevkli.öneririm.yıldız32,hemen denemek istemene çok sevindim:)bakkalınızdan tedarik eebilirsin .aydıngelini,bencede dönüşüm harika bişey.teşekkürler.cadıkazanı,çok teşekkürler düşüncelerin için.

  4. ellerine sağlık canım harika olmuş.bayıldım gerçekten.açıkçası hiç aklıma gelmemişti böyle bir harikayla karşılaşacağım süpersin ellerine sağlık :)

  5. yaratıcılık için sizi tebrik ederim….bişi sorabilirmiyim lamba ısndıkça içindeki eriyormu acaba sadece meraktan bende yapmak istiyorumda..

  6. Teşekkürler:))Kesinlikle hiçbirşey olmadı.Yaptığım günden itibaren kullanıyorum.Yalnız içinde tasarruflu ampul var.onun etkisi varmı bilmem.