çokomel kutusundan ne yaptım dersiniz?

-
:))
:))

Çokomelleri şivlilik zamanı almıştım.Kutusu ne zamandır duruyordu.Ne yapsam diye.Dün akşam aklıma bir fikir geldi ve evdeki mevcut malzemelerimle uyguladım hemen.Bakın bu çokomel kutusu neye dönüştü:)))

:))
:))

Üzerindeki etiketi çıkarıp silikonla organze kapladım içini dışını.Kenarlarına lehim makinesiyle delikler açıp boncukları dizdim.En zor kısmı boncuklar oldu.Hazır boncuklu şeritlerle çok daha kolay olur.Üst kısımı yani kutunun tabanını yıldız şeklinde maket bıçağıyla kestim.Lambanın gövdesinde yıldız uçları tutunmasını sağlasın diye.Detaylı resimleri burada bulabilirsiniz.

:))
:))

43 yorum gelmiş

  1. gonuldenele

    Sevimli hayat,tuffe,2zannesi çok teşekkürler..Tuffe; içinide organze kapladım ve tasarruflu ampul kullanıyorum ısınmıyor.Bir sorun yok yani:))

  2. gonuldenele

    teşekkürlerrrr…Organze avizeler gördük.dedim ben bunu yaparım.nasıl yapsam derken çokomel kutusu gözüme ilişti.tabii hemen uyguladım:))

  3. 3D1N

    Yok artık , daha neler (bunlar yapılanı gordugumde dilimden dökülenler). 10marifette gördüğüm en yaratıcı fikirlerden biri (çok çok güzel olmuş ayrıca). Tebrikler.

  4. ozlemyr

    Ne yalan söyleyeyim, bir kutu kaplama diye düşündüm içeriye bakmadan önce. Çok güzel olmuş, tebrikler, ellerinize sağlık.

  5. yildiz32

    süper olmuş yaaa.hemen yapmalıyım dedim de ben bişey arayınca herşey yok oluyor.şimdi çokomel kutusunu nerden bulsam…

  6. gonuldenele

    Cabam,yapımı kolay ve zevkli.öneririm.yıldız32,hemen denemek istemene çok sevindim:)bakkalınızdan tedarik eebilirsin .aydıngelini,bencede dönüşüm harika bişey.teşekkürler.cadıkazanı,çok teşekkürler düşüncelerin için.

  7. fene

    ellerine sağlık canım harika olmuş.bayıldım gerçekten.açıkçası hiç aklıma gelmemişti böyle bir harikayla karşılaşacağım süpersin ellerine sağlık :)

  8. temmuz2234

    yaratıcılık için sizi tebrik ederim….bişi sorabilirmiyim lamba ısndıkça içindeki eriyormu acaba sadece meraktan bende yapmak istiyorumda..

  9. gonuldenele

    Teşekkürler:))Kesinlikle hiçbirşey olmadı.Yaptığım günden itibaren kullanıyorum.Yalnız içinde tasarruflu ampul var.onun etkisi varmı bilmem.

Bir Cevap Yazın