Pazar, Aralık 11, 2016
Çöp şiş çubuklarından amerikan servis ya da supla

5

amerikan servis
Adı için kararsız kaldım, aslında supla olarak kullanmak daha yakın geldi bana. Yemek tabakları ile denedim onlarla da kullanılabilir ama pasta ya da kahvaltı tabaklarının altında çok daha hoş durdu. Balkon kahvaltıları veya bahçede çay sohbetleri için yazlık bir supla takımı. 4 adet bir set oluşturmakta. Yapım aşamaları ve detaylar icin bloguma beklerim..

amerikan servis

amerikan servis

Paylaş
neslihanmetin
Turizm sektöründe beş yıldızlı bir otelin satış pazarlama müdürlüğünü yapmaktayım. 7 Yaşında bir kız çocuğunun çalışan annesiyim . Hayatımın önceliği minik kızım ve ardından ailem - işim . Hobilerim ise iş hayatının stresini ve günün yorgunluğunu atmak adına yine önceliklerim arasında . Paylaşmanın önemine inanan , yeni dostluklar kurmayı seven biriyim. Bu sebeple burdayım ve bloğuma da gelirseniz çok sevinirim ... :))

5 YORUMLAR

  1. Neslihan hanım ben bu dekupaj işini merak ediyorum. Peçeleri veya bir resmi dekupaj için aynı tutkal mı lazım. Yoksa sert zemine yapılacak dekupaj için kullanılan tutkal farklı kumaş gibi yumuşak zeminlere yapılacak dekupaj tutkalı farklı m? Şimdiden teşekkürler ve iyi çalışmalar.