Salı, Aralık 6, 2016
“CRAZY” ÇANTA

19 YORUMLAR

  1. Çok güzel bir iş çıkarmışsınız.Bende çok severim bu tür işleri.Ellerinize sağlık.Güle güle kullanın.Sitenizide gezdim şimdi.Gerçekten 10 Marifetli olduğunuz belli oluyor.Tüm yaptığınız işler çok güzel.En çokda panoları sevdim.çocuklar için yapılan her şey güzel oluyor bence.

  2. Bir hafta önce bu yazımı marifete göndermiştim. Ancak sıra geldi tahmin ediyorum. Değişik modelerini de yaptım. Sıra gelirse paylaşıma devam edeceğim. sevgiler.

  3. Çok becerikli ve çok üretken. Takip listemde ve ben yaptıklarını izlemeye yetişemiyorum. Ne zaman yapıp ne zaman bloga koyuyor anlamadım. Hepsi de emekli, zahmetli tasarımlar. Bu çantaya da bayıldım. Süs nakışları ve sapı da çok orjinal olmuş. Ellerine sağlık.

  4. Herkese çok teşekkür ederim. Gerçekten yorumlar beni çok heyecanlandırıyor. Sabah ilk iş yorumları kontrol ediyorum. Hayatıma heyecan geldi. Sesiber, galiba biraz planlı çalışıyorum. Beni izlemeye devam et!

  5. Çok güzellll,renkler geçişi hepsi çok güzel, hepsi birbirinden güzel, kedi panoya ayrıca bayıldım bir de kapı süsü çok hoşuma gitti rengarenk ve ne de hoş durmuş:)Ellerine emeğine sağlık:))

  6. teşekkürler. kapı süsünün alternatifleri de olabilir. Temeli , dallar ve kumaş keseler. Keselerin üzerine istediğin uygulamayı yapabilirsin.