Çuval kumaştan datelli runner

-

cuval-kumasindan-dantel-gupurlu-runner-modelleri-1
Merhaba 10marifet takipçileri. Benim için dur durak yok. Bu sefer de oğlumun öğretmeni için hazırladığım ”ÖĞRETMENLER GÜNÜ” hediyesini çuval ranır modelini, ya da doğrusu runner, sizlerle paylaşmak istedim. Her şeyde doğallığa önem vererek bunu zarif bir şekilde dantelle süsleyerek şık yemek masaları için bir alternatif hazırladım. Bir de kaşıklık ekleyince takım halini aldı. Masanızın boy ölçüsüne göre çalışılabilir. Kaşıklık sayısı istenildiği kadar yapılabilir. Kaşıklık yaptırmak istemeyenler için sadece tek başına runner olarak da yapılabilir. Siz de doğallıktan yanaysanız bana sipariş verebilirsiniz. Bana instagram hesabından filizdesign1 ya da tsrmnflz@gmail adresinden ulaşabilirsiniz.

cuval-kumasindan-dantel-gupurlu-runner-modelleri

3 yorum gelmiş

  1. filizdesign1

    1Omarifete üye olalı daha bir hafta oldu ama bu çuval runnerim çok sevildi ve instagram hesabımdan sipariş aldım.Bundan çok daha iyisini yapıp en kısa zamanda sizinle paylaşacağım.Teşekkürler 10marifet.

  2. shane

    @filizdesign1; çok sevindik. 10marifet’te paylaşım yapılması bu açıdan da faydalı: ürünlerinizin google’da daha yukarılarda görünür olmasını da sağlamış oluyorsunuz ve o ürünü arayanların karşısına çıkıp dikkatlerini çekiyorsunuz. elinize sağlık.

Bir Cevap Yazın

Çuval kumaştan düz runner

| | 0 Yorum

jüt kumaştan dantelli runner

| | 0 Yorum

Güpürlü beyaz runner

| | 0 Yorum

Keten kumaştan runner

| | 0 Yorum

Runner takımı – jüt kumaştan

| | 0 Yorum

İncili deri runner masa örtüsü

| | 0 Yorum

Jüt çuval kumaştan runner

| | 0 Yorum

Keçe çiçekli keten runner

| | 0 Yorum

Masa örtüsü (runner)

| | 0 Yorum

Bahar temalı kumaş runner

| | 0 Yorum

Sade ve sevimli amerikan servis, runner, peçetelik

| | 0 Yorum