ÇUVALDAN ELBİSE

-

Okul projesi için yapılmış bir çalışmadır. Kız kardeşim okula bu çuvaldan elbise projesini yapıp götürmüştü. Bende fotograflarını çektim. Nasıl yaptın diye sorduğumda şöyle söledi bana:“Çiçekçiden malzemeleri aldım. Saman, çuval, çiçek etrafında sarılı kağıt modelimizi tasarladık. Arkasından düğme yerleri açtım ve samanla düğmelik yaptım. Daha sonra üzerine kullandığımız fermuarlar, düğmeler ve gazetelerden kesilen yazıları yapıştırdım. Askılarınıda samanla örüp diktim. Elbisenin bütün kısımları elle yapıldı. Makine hiç kullanılmadı abi.”diye cevap verdi. Bakalım Beğenecekmisiniz?

8 yorum gelmiş

  1. dolunay82

    farklı ama hoş bir elbise olmuş.malzeme ve modelde sınır yok dimi:))modacılarda hep farklı malzeme kullanır ya:)bir şeyi yapmak için düşünmek ve istemek yeterli.ödevin konusunu merak ettim doğrusu?belki ilerde bizim çocuklarada lazım olur.

  2. aslimavi

    dalgınsemai herseyden önce nickinizi cok sevdim:)) simdi kardesinizin yaptıgı bu calısma dikkate deger buradaki üyelerin coguda emege saygılıdır kardesinizin ellerine saglık.

Bir Cevap Yazın

Büzgülü elbise kalıp çıkarma

| | 3 Yorum

Bebek elbisesi nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Çizgili uzun elbise ve kalıbı

| | 2 Yorum

Üşüyen kız aplikeli jile dikişi

| | 30 Yorum

Tülbent kumaşından pratik elbise

| | 2 Yorum

Basit kız bebek elbisesi yapımı

| | 0 Yorum

Katlı çocuk elbisesi dikimi

| | 0 Yorum

Tülbentten tiril tiril elbise diktim

| | 24 Yorum