Damacana örtüm…

-

Damacana örtüm gözüme batmaya başladığından beri yeni bir örtü yapmaya karar vermiştim zaten. Eşimin eski kotlarından birinin paçalarını keserek damacana çevresine göre kesip diktim.

Giymediğm t-shirtümün üzerindeki kız reminide kesip kota yapıştırdım. Kızın saçlarınıda siyah yün iple tel tel kapladım. Ortaya sevimli bişi çıktı.

13 yorum gelmiş

  1. gerçekten çok güzel olmuş… bayıldım:)ellerine, emeğine ve fikrine sağlık…iyi günlerde kullan…

  2. Çok teşekkür ederim. İlk denemelerimden beğenmenize sevindim. Aranıza yeni katıldım. Henüz acamiyim :)

  3. Sizinkilerinin yanında lafı bile olmaz. Öyle güzel şeyler yapıyorsunuz ki İlham verdiğiniz için ben teşekkür ederim. :)

  4. aramıza hoş geldin ilk denemelerim diyorsun ama insan becerikli olunca ilk denemelerde böyle güzel oluyor sanırım

  5. Hoşbulduk turkuazft teşekkür ederim güzel yorumun için. Sizden öğrendiğim çok şey var ve yapılacak. Bu arada Lisanslı bir geri dönüşüm tesisimiz var. Bu yüzden malzeme bulmak benim için hiç zor olmayacak. Daha şimdiden eşimin kafasını yemeye başladım malzeme getirmesi için. Sölemeden geçemedim :)))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Fazla ciddiye almayın bu hayatı! Nasıl olsa içinden canlı çıkamayacaksınız.

Sutaşı ile süslü kumaş peçete yapımı

| | 1 Yorum

Renkli kumaşlar ve sutaşı ile çok hoş ve zarif kumaş peçeteler dikelim. Nasıl yapılır derseniz, çok güzel bir anlatımını buldum. Kare şeklinde kumaşlara ihtiyacımız olacak. Kolay yıkanır cinsten olsun, pamuklu...