Damacana örtüm…

-

Damacana örtüm gözüme batmaya başladığından beri yeni bir örtü yapmaya karar vermiştim zaten. Eşimin eski kotlarından birinin paçalarını keserek damacana çevresine göre kesip diktim.

Giymediğm t-shirtümün üzerindeki kız reminide kesip kota yapıştırdım. Kızın saçlarınıda siyah yün iple tel tel kapladım. Ortaya sevimli bişi çıktı.

13 yorum gelmiş

  1. okuyan

    gerçekten çok güzel olmuş… bayıldım:)ellerine, emeğine ve fikrine sağlık…iyi günlerde kullan…

  2. sdmcr

    Çok teşekkür ederim. İlk denemelerimden beğenmenize sevindim. Aranıza yeni katıldım. Henüz acamiyim :)

  3. sdmcr

    Sizinkilerinin yanında lafı bile olmaz. Öyle güzel şeyler yapıyorsunuz ki İlham verdiğiniz için ben teşekkür ederim. :)

  4. turkuazft

    aramıza hoş geldin ilk denemelerim diyorsun ama insan becerikli olunca ilk denemelerde böyle güzel oluyor sanırım

  5. sdmcr

    Hoşbulduk turkuazft teşekkür ederim güzel yorumun için. Sizden öğrendiğim çok şey var ve yapılacak. Bu arada Lisanslı bir geri dönüşüm tesisimiz var. Bu yüzden malzeme bulmak benim için hiç zor olmayacak. Daha şimdiden eşimin kafasını yemeye başladım malzeme getirmesi için. Sölemeden geçemedim :)))

Bir Cevap Yazın

sdmcr

Fazla ciddiye almayın bu hayatı! Nasıl olsa içinden canlı çıkamayacaksınız.

Kumaş kedicik dikişi – kapı önü ağırlığı

| | 5 Yorum

Herkese merhaba. İnternet uçsuz bucaksız bir deniz. Yapmak isteyip de yapamayacağımız hiçbir şey yok sanırım. İnternette gezinirken kaydettiğim bir kediciği dikmeyi denedim. Dikerken de tüm aşamalarını kaydettim belki sizler de...

Sutaşı ile süslü kumaş peçete yapımı

| | 1 Yorum

Renkli kumaşlar ve sutaşı ile çok hoş ve zarif kumaş peçeteler dikelim. Nasıl yapılır derseniz, çok güzel bir anlatımını buldum. Kare şeklinde kumaşlara ihtiyacımız olacak. Kolay yıkanır cinsten olsun, pamuklu...