Dantel aşkı

-

dantel etek
Dantel modası daha uzun seneler devam edecek gibi. Tabii bu duruma ayak uydurmak lazım :) Dantel eteğimin devamını merak edenler buyursun; tık tık.

8 yorum gelmiş

  1. senayatilgan

    Bende bayılıyorum uzun eteklere hele birde dantel ve siyah harika olmuş ama ben böyle dar eteklerle yürürken zorlanıyorum galiba adımlarım biraz büyük :) Onun için evdeki dantellerimden ne yapsam bir türü bulamadım :)

  2. rujbutik

    senayatılgan;kesinlikle yürürken biraz zor. benimde hatam var tabiyki biraz daha çan yapabilirdim.çözümü tek yandan yırtmaç koymakta buldum.şimdi çok rahat .ne olursa olsun dantelin yeride bir ayrı:) üstü beyaz dantel elbisen hala aklımda :)eminim yapıcak bir sürü güzel şey bulursun :)

  3. zulaltan

    en sevdiğim kumaşlar dantel ve şifon ve bu iki kumaştan ne yapılsa çok şık oluyor bu etek de çok şık ellerinize sağlık :)

  4. senayatilgan

    Evet yırtmaç hımmmmm :) Ahhhh ahhhh o sizin elbiselerinin fotosunu çektiğiniz mankeniniz kadar (manken dedim ama hakikaten de öyle :) ) sütun gibi olsa bacaklar yırtmaç açarım heryere ama nerdeee :) Hakkımdaki güzel düşünceleriniz içinde ayrıca teşekkür ederim…:)

  5. rujbutik

    zulaltan; çok teşekkürler .şifon kumaşları bende çok seviyorum . canlı renklerde, şifon bol eteklerede bayılıyorum güzel bir kumaş bulabilrsem dikilecekler listemde:)

  6. rujbutik

    senayatılgan; aaay utandım şimdi manken falan diyince :) valla senin güzel görüşünden öyle sütün bacaklı değiliğm:) alt bacaklarım tombul aslında.senaycım başkasının fotoğrafını koymuyorsan yırtmaç açmak için fiziğin bence çok uygun..

Bir Cevap Yazın