Dantel Avize, Dantel Abajur

-

Bunlar bir zamanlar içinde yapma çiçeklerin bulunduğu dantel vazo , çiçeklikti. Zaman içinde yıkanıp, paklanıp kullanımdan kaldırıldı. YellowAlien günün birinde buraya dantelli aydınlatmalar başlığı altında bir yazı koydu. Sonrada aşağıdaki gibi olanlar oldu.

Çiçeklik kolalandı.

Son hali bu. Figen ablanın vernik sıkıp sertleştirme önerisini evde vernik olmadığı için henüz deneyemedim. Abajur yada avize yapma niyetindeyim.Çiçekliğin nasıl örüldüğü ve kolalandığına buradan, son haline de buradan ulaşabilirsiniz.Dip Not: “Ev yanarsa yellowaliene, dantelin başına bir şey gelirse figen ablaya suçu şimdiden atmış bulunuyorum…”

14 yorum gelmiş

  1. Merakla içeri daldım daliyacım.Şimdi kolalamışsında bunları kıyıp kesecekmisin diplerinden?Bence keşke bir abajur iskeleti alıp ona geçirip kolalasaydın.Hem kesmeden kullanabilirsin abajurda.Ay aklıma geleni yazıyorum bu gün ..planladığın bişey vardır mutlaka.Hadi bekliyoruz son halini.

  2. eline sağlık çok güzel olmuşlar ama genede içine koydugun ampül ısı yayamayan cisten olsun led varsa erime (yanma) gibi bir sorun olmaz :)

  3. Gönüldenele orta kısmından biraz kesmeyi dşünmüştüm ama kesin planladığım bir şey yok. Abajur iskeleti alınıp yeniden kolalanabilir aslında…Yellowalien, enerji tasarruflu lambalardan kullanıyorum. hep aklımda ya yanarsa var :)) ısı yaymayan cinsten ledli ampul sorayım nasıl birşeymiş?

  4. sevimli hayat

    son haleri çok güzel olmuş ama bakalım son halleri nasıl olacak gerçi senin elinin değdiği şey eminimki çok çok güzel olacaktır

  5. Teşekkür ederim sevimli hayat. Çok büyük moral verdin bana.Teşekkürler gunesedogru

  6. aydin gelini

    çok güzel bayıldım..bende elimdeki imkanlarla annem usulu şekerle sertleştiripdantel mumluk yapmıştımkullanmadığım çeyizde duran küçük bardak altlıkları ile yapmıştım..çok güzel fikir..elinize sağlık :))

  7. embir ve banuca teşekkür ederim.Aydıngelini mumluklarında çok şık olmuş.yamalıbohça ve baharyorgun güzel yorumlarınız için teşekkürler fikir konusunda esinlendim (düpe düz kopya çektim)Bizimgibiler son hallerini bende tahmin edemiyorum bugün abajur teli baktım. Almadım son halini bende merak ediyorum.Neye niyet neye kısmet bakalım

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin