Dantel elbisem

-

dantel

Merhaba arkadaşlar. Bu defa da tamamı dantel bir elbise ile karşınızdayım. Aslında uzun kollu yapmak istiyordum elbiseyi fakat dantelim uzun kollara yetecek kadar yoktu ve ben de karpuz kol yapmayı tercih ettim :) Umarım beğenirsiniz.

dantel

Daha fazla görsel için lütfen blogumu ziyaret ediniz…

28 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    ahhh ahhhhhhhh ne güzel elbise ya :)
    bu elbise beni benden aldı,
    bu güzel hanımı gözlerim seyre daldı :)

    evet kemerli daha hoş duruyor son kararım budur
    :) bu yılın en şık hanımını seçtim :)

  2. shane

    kesinlikle kalın kemer diyorum. ve müthiş yakışmış. hakikaten kesimi, duruşu, enfes. süper bir iş, tebrikler.

  3. senayatilgan

    eLvAn HoBi :)
    esinsel :)
    Münürecim :)
    Hepinize çok teşekkür ederim. Güzel yorumlarınız ve beğenileriniz beni daha da tetikliyor. Destekleriniz ve bugüne kadar söylediğiniz tüm güzel şeyler için teşekkürlerimi iletiyorum her birinize :)

  4. Beril han

  5. senayatilgan

    Esincim :) haklısın ben de idare ediyorum işte :) tül tek başına daha güzeldi de işte onu nişanda falan giyemem havalar soğudu diye içine bir astar yapayım bari dedim ondan yani yoksa ben ce de sade tül daha orjinal olurdu :) Ama onları paris moda haftasındaki mankenler giyebilir ancak bizim nişanlarda biraz zor :)
    Beril han :) Çok teşekkür ederim o sizin iyi niyetiniz (azcık güzel olabilirim o kadar :) ) Güzel yorumunuz için teşekkürler :)

  6. ssserpil

  7. senayatilgan

    :) Ay canım benim teşekkürler de böyle söyleyip beni utandırmayınız lütfen :) Elbisenin güzel olması hakkında yaptığınız güzel yorumlar kafi benim için çok sağol :)
    Aaaa bu arada Serpilcim tekrardan Ankaraya taşınıyoruz biz bir iki ay sonra Ankaralıyım yine Selcen biliyor gelir gelmez buluşcaz haberiniz olsun :)

  8. ssserpil

    aaayyyyyy harıkaaaa coookkk sevındım yaaaa…super olur hemen hemen bulusalım..bende yarın selcen e gıtmeyı dusunuyorum bakalım kısmet olursa…..

  9. senayatilgan

    :) Evet gelicez orası kesin artık :) Ama tam tarih belli değil 2013 de Ankarada olacağız orası da kesin ama kasımda olabiliirrrr ekimde de çağrılabilirizzzzz :) Bayram sonrasında her an Ankaralı olabiliriz Selcene de selam söyle gidersen :)

  10. esinn43

    içine siyah yerine başka bi renk olsa daha iyi olur die aklımdan öle geçti yani.bugün ne giyseme baka baka artık anlıyorum:)

  11. senayatilgan

    İçine başka renk kumaşlaar da denedim ama sanki olmadı bu danteli de mahvermek istemedim risk almadan siyah beyaz tonları tercih ettim aslında :) Bazen risk alınabilir evet haklısın :)

  12. ssserpil

    senaycımmm sen yandın tatlımmm:))) taaa edırneye kadar uzanamıyorduk cicilerini calmak için :))) eeeee sımdı yanıma gelıyo bu cicilerrr:)))

  13. ecerce

    elbise nefis! size de çoook yakışmış! dikiş işini bilmem ama bu şekilde üzerine oturtmanın zor olduğunu biliyorum:)ellerinize sağlık:):)

  14. senayatilgan

    brcdesign :) Çok teşekkür ederim…
    ecerce :) üzerime oturtma kısmını penslerle hallettim biraz uğraştırıyor ama çıkan şey beni hep mutlu ediyor nede olsa değer :) Teşekkür ederim :)

Bir Cevap Yazın

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum