Salı, Aralık 6, 2016
Dantel elbisem

Dantel elbisem

28

dantel

Merhaba arkadaşlar. Bu defa da tamamı dantel bir elbise ile karşınızdayım. Aslında uzun kollu yapmak istiyordum elbiseyi fakat dantelim uzun kollara yetecek kadar yoktu ve ben de karpuz kol yapmayı tercih ettim :) Umarım beğenirsiniz.

dantel

Daha fazla görsel için lütfen blogumu ziyaret ediniz…

28 YORUMLAR

  1. ahhh ahhhhhhhh ne güzel elbise ya :)
    bu elbise beni benden aldı,
    bu güzel hanımı gözlerim seyre daldı :)

    evet kemerli daha hoş duruyor son kararım budur
    :) bu yılın en şık hanımını seçtim :)

  2. kesinlikle kalın kemer diyorum. ve müthiş yakışmış. hakikaten kesimi, duruşu, enfes. süper bir iş, tebrikler.

  3. eLvAn HoBi :)
    esinsel :)
    Münürecim :)
    Hepinize çok teşekkür ederim. Güzel yorumlarınız ve beğenileriniz beni daha da tetikliyor. Destekleriniz ve bugüne kadar söylediğiniz tüm güzel şeyler için teşekkürlerimi iletiyorum her birinize :)

  4. Tabii hanımda güzel olunca, elbise daha güzel hale geliyor… Ellerinize sağlık valla. Kusursuz bir elbise çıkartmışsınız…

  5. Esincim :) haklısın ben de idare ediyorum işte :) tül tek başına daha güzeldi de işte onu nişanda falan giyemem havalar soğudu diye içine bir astar yapayım bari dedim ondan yani yoksa ben ce de sade tül daha orjinal olurdu :) Ama onları paris moda haftasındaki mankenler giyebilir ancak bizim nişanlarda biraz zor :)
    Beril han :) Çok teşekkür ederim o sizin iyi niyetiniz (azcık güzel olabilirim o kadar :) ) Güzel yorumunuz için teşekkürler :)

  6. azcık mıı:)))) benım guzel arkadasım kendıne haksılık edıyosun…sennn cooookkkk guzelsın tatlımm cookkkk…maşallahhh…

  7. :) Ay canım benim teşekkürler de böyle söyleyip beni utandırmayınız lütfen :) Elbisenin güzel olması hakkında yaptığınız güzel yorumlar kafi benim için çok sağol :)
    Aaaa bu arada Serpilcim tekrardan Ankaraya taşınıyoruz biz bir iki ay sonra Ankaralıyım yine Selcen biliyor gelir gelmez buluşcaz haberiniz olsun :)

  8. aaayyyyyy harıkaaaa coookkk sevındım yaaaa…super olur hemen hemen bulusalım..bende yarın selcen e gıtmeyı dusunuyorum bakalım kısmet olursa…..

  9. :) Evet gelicez orası kesin artık :) Ama tam tarih belli değil 2013 de Ankarada olacağız orası da kesin ama kasımda olabiliirrrr ekimde de çağrılabilirizzzzz :) Bayram sonrasında her an Ankaralı olabiliriz Selcene de selam söyle gidersen :)

  10. içine siyah yerine başka bi renk olsa daha iyi olur die aklımdan öle geçti yani.bugün ne giyseme baka baka artık anlıyorum:)

  11. İçine başka renk kumaşlaar da denedim ama sanki olmadı bu danteli de mahvermek istemedim risk almadan siyah beyaz tonları tercih ettim aslında :) Bazen risk alınabilir evet haklısın :)

  12. senaycımmm sen yandın tatlımmm:))) taaa edırneye kadar uzanamıyorduk cicilerini calmak için :))) eeeee sımdı yanıma gelıyo bu cicilerrr:)))

  13. elbise nefis! size de çoook yakışmış! dikiş işini bilmem ama bu şekilde üzerine oturtmanın zor olduğunu biliyorum:)ellerinize sağlık:):)

  14. brcdesign :) Çok teşekkür ederim…
    ecerce :) üzerime oturtma kısmını penslerle hallettim biraz uğraştırıyor ama çıkan şey beni hep mutlu ediyor nede olsa değer :) Teşekkür ederim :)