13 yorum gelmiş

  1. Karton değil de , renkli asetatla yapmalı bence, o kadar uğraşıp yapılacak, kartonda bir süre sonra kirlenecek, emeğe yazık olur. Deneyince bizede şablonunu yolla cadıkazanı:)

  2. sesinin dedigi olabilir evet ozel maket bicagi gibi seysi oluyor bunlarin ya ondan lazim geçenlerde buldumda almadim manyak kafa=)@kriizantem nerde anacim cikarcak sahis=) int bulurum diye umit etmistim cunku ozel kaatlar satiliyor boyle ince desenli oymak biçmek icin ole bicaklarla bi nevi sanat yani=)dantelin vardir evde al bi dantel eline iste sana sablon cnm:) ben bitane ole oymali bçmeli bisiy denedim bi resme bakarak ama bu kdr inc i$ degildi maket bicagiyla guzel olmuyor ya yada en cok aceleciyim cart curt hemen kesiveriyorum haha:)))

  3. sibelcim bunlar çok güzelmiş.benim aklıma da hani hazır bunlar gibi şekilli hazır kağıtbardak , servis tabağı,tepsi altlıkları var.(ne anlattım ama :(onların tek katı çok ince ama 3-4 katı ilede yapılabilir gibigeldi banayuvarlak olanların alta gelen kısımları düz kesilse üst kısımlarıda dilimli dilimli olur hem onların kenar kısımlarıda şekilli :)))

  4. bENCE BU Bİ NEVİ kAATI ‘YA GİRİYO. oNUN İÇİN DE nALAN HOCAMA MÜRAACAT ETMELİYİZ. Ay capslock yapmışım haberim yok:))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Kürdanla rüzgar güllü pasta süsü yapımı

| | 0 Yorum

Kağıt yıldız yapımı (diy)

| | 0 Yorum

Kağıttan 3 boyutlu yıldız yapımı

| | 2 Yorum

Kız çocuk odası süsleme fikirleri

| | 0 Yorum

Sevgililer Günü için defter yapımı (DIY)

| | 5 Yorum

Kağıttan 3 boyutlu kartanesi yapımı

| | 5 Yorum

Kağıttan yeni yıl kasabası yapımı

| | 0 Yorum

Mukavvadan çerçeve yapımı

| | 0 Yorum