dantel kase-şekerlik

-

dantel görünümlü bu kase, metal işlenerek yapılmış fakat elimizdeki dantelleri kolalayarak da aynı kaseyi elde edebiliriz sanırım. burda olduğu gibi güzel şekerlik olur, bayramlarda sükse yaparız :)kolalamak yerine şekerli su kullanılıyor ya, o suyun içine bir iki damla kumaş boyası damlatılsa renk verilebilir belki, denemek gerek..

20 yorum gelmiş

  1. sergun

    o zaman önce ben deneyeyim, eğer bu sonucu alırsak sonra siz yapın:)) nasılsa ben evime dantel sermeyeceğim, böyle değerlendirmiş olurum (annem duymasın:)) )

  2. dilevser

    Ay bayıldım, bayıldım.. Annem bir aralar böyle küçük hani kına falan mı koyulur dedi yoksa nikah şekeri gibi mi düşündü biiiirrr sürü yuvarlak danteller yapmıştı, örtü olarak kullanılacak boyutta… Acaba nerdeler? bir kaç tane alsam anlar mı ki? Yoksa sevimliliğimi takınıp direk cesaret edip istesem mi? :) ben kesin deniycem… Kola bulamam hemen ama şekerli su : ) : )

  3. cadikazani

    kola nasi birsey ben minikken duyardim hep merak ederdim ve hala bilmiyorum:D “Anneeeee gerçekten kolayami koyuyonuz bunlari derrdim:) “bu aralar aklimdaydi bu gordugum iyi oldu fikir oldu bana saol sergun:)

  4. sesiber

    Neduk aynını yazacaktım, ben de boynumun acısını hatırladım bir an. Okul dönüşü annem pudra sürerdi boynuma.

  5. cadikazani

    benimkiler hiç kolaldi degildi hatta kolali hatta arkadaslarimda biel gormedim hiç annem hep utulerdi, demek bilemem normal yani kolayi:)))

  6. 1gece

    ben 29 yaşındayım ama biliyorum kolalı yakayı, hala da bulunur ama insanlar eskisi gibi uğraşmıyor. Halamın kızı var çok düzenlidir, şu anda bile yatak çarşaflarını her yıkamadan sonra (dantel kısımlarını) kolalar, kolasız dantel sermez. hatta el yüz havlularını ütüler

  7. dilevser

    Ben 27 yaşındayım hmm hatta 28 ama kullandım kolalı yaka, hatta hep siyah önlük giydim :) bak anılarım geldi yanıma şimdi:) Bu arada o annemin ördüğü dantelleri bulamadım sanrıım istemek zorunda kalcam..

Bir Cevap Yazın