Dantel mevlüt örtüsü

-

Dantel mevlüt örtüsü modelini paylaşmak istedim sizlerle bugün. En geniş dantellerden olan bu modeli aynı kurumda çalıştığımız bir hanımefendi beğendi ve benden kuzeninin 40 mevlütünde hediye olarak dağıtmak için yapmamı istedi.
Gece gündüz demeden 75 adet mevlüt örtüsünü hazırladım. Ve fotoğrafını çekerek sizlere sunmak istedim bu zarif modeli. Mevlüt örtüleri aynı zamanda namaz örtüsü olarak da kullanılıyor tabii. Mevlüt ve namaz örtüleri bu örnekteki gibi fransız dantelden sade olarak hazırlanabileceği gibi, kenarları iğne oyası ya da boncuk işlemeli olarak ya da çarpı işi nakışlı olarak da hazırlanabilir. Ne kadar süslü bir model istediğinize bağlı olarak, renkli danteller ya da çeşitli nakış teknikleri ile süslenerek farklı tasarımlar oluşturulabilir. Çeyiz hazırlığı yapan gelin adaylarının da çeyiz bohçaları için zarif parçalardan biri dantelden mevlüt örtüleri.

Siz de çeyiziniz ya da mevlüdünüz için böyle bir şeyler düşünebilirsiniz. Bebek mevlütleri için çok güzel bir seçenek olduğunu düşünüyorum. Ayrıca örtü için kılıf da hazırladım. Üzerine fransız danteli ekleyerek püskül taktım. Bu modeli siyah da tercih edebilirsiniz. Dantel modeline birlikte de karar verebiliriz. Bazen tesbih de yapmamı isterler mevlüt ya da namaz örtüsüne takım olarak. Ben bu modelin içerisine güllerle süslü tesbihi de ekledim. Hatta aynı dantel kumaştan bir de tesbih kılıfı yapılarak daha kapsamlı bir set de oluşturulabilir. Tabii ki tesbih seçimi size kalmış. Bana profilimden ulaşarak diğer el işi modellerime de bakabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

Fransız dantelle havlu süsleme

| | 0 Yorum

Lavanta esintili kapı süsü

| | 2 Yorum

Dantel süslemeli sabunlar

| | 0 Yorum

Peçete ve dantelle çerçeve süsleme

| | 0 Yorum

Dantellerle çanta yenileme

| | 0 Yorum

Dantellerle kavanoz süsleme

| | 3 Yorum

Dantel süslemeli kanaviçe nevresim takımı

| | 0 Yorum

Dantelden duvar süsü yapımı

| | 2 Yorum

Dantel anglez işlemeli klozet takımı

| | 0 Yorum