Cumartesi, Aralık 10, 2016

30 YORUMLAR

  1. fikir güzel, zarif ve şık duruyor ama ben de bbuket ve makhina’ya katılıyorum. bu mumlar bazen içine konulan kalıba akabiliyor, hele kumaştan çıkarması çok zor. bir de dantelin yanma riski var tabi.bir de pratik bilgi vereyim bari:) herhangi bir kumaşa, halıya vs. mum damlarsa üzerine kağıt koyup ütüleyin. leke meke kalmıyor.

  2. fikri beğendim, çeyiz diye yapılan ve sandıkta bekleyen dantelleri değerlendirmek için harika bir fikir olmuş. Emeğine sağlık arkadaşım

  3. bu şekilde kolalayıp lamba şapkası şeklinde takılıp üçlü kısalı uzunlu falan sarkaç şeklinde aydınlatma da yapılabilir.çok şık olmuş.

  4. çok güzeller altına çay tabağı gibi geniş bir mumluk konursa sorun olmaz sanırım hem fikir olarak hem de görsel olarak harika

  5. herkese çok teşekkür ederim:))dantelin yanma konusunda haklısınız ama ağız tarafı alt tarafa göre baya bir geniş ve açık duruyor..mum ise;küçük mumlardan altında alimünyum folyo var.damlamıyor.ne yapabilirim biye düşündüm(yakmamak için)3saatten fazla yandığı zaman mum alt tarafa kadar geliyor ancak o durumda yakar..annemden de bir fikir geldi mumun altına küçük bir cam parçası yerleştirmemi önerdi..

  6. yapmışken güzel bir avize yapmak istiyorum.fiskos masası için güzel bir dantel var onunla yapmayı düşünüyorum amaörtüye göre kalıp bulamadım.büyük ve geniş olmalı-değilmi?

  7. Mumluklar çok şık olmuş ellerine sağlık, avize için bir öneri telden yapılmış abajur, çerçeve vs iskeletler var üzerlerine çalışmak için. Ayrıca eski şemsiye de sanıyorum değerlendirilebilir.

  8. fiskos masası
    fiskos masası

    işte fiskos masası bu..alt tarafı girintili çıkıntılı..teli nasıl geçirirmki oraya düz olsaydı..muhakkak bişeyler olurdu..kalıp tek sansım galiba..fikirlerinizi bekliyorum

  9. teli oraya nasıl geçiririm derken neyi kastettin aydın gelini. teli dantele geçirmemen lazım zaten normalde. bir zamanlar bende benzer birşey yapmıştım. abajur teline strafor sardım ve danteli ona diktim. sende öyle yap ve alt tarafın girinti çıkıntı olan yerlerini dikkate alma düzmüş gibi biraz yukardan dik ve girintili çıkıntılı yerleri serbest bırak onlar sallansın. ay böyle anlatması da zor valla. umarım biraz fikir verebilmişimdir.

  10. ben anladım buket hanım..aslında güzel anlatmışsınız..anladım anladım merak etmeyin..ya bi aksilik olurda dantele zarar veririsem diyede pek cesaret edemiyorum..anlattığınız gibi deneyeceğim..umarım bir aksilik olmaz…

  11. denedim bbuket hanım..hiç muntazam olmadı..çok büyük oldu..çadır misali…demirciden özel tarif edip tel yaptırmayı düşünüyorum:))

  12. öylede olmaz ise masada kullanıcam..çünkü dantelin örneği çok güzel:)zarar gelmesini istemem..bakmaya kıaymıyorum..ama nasılda çok istedim avize olmasını..:((

  13. aslında iyi fikir kapkaracamdankelebek:))eve gidince denemek gerek..kıvamlı bir şekerli su ile denemeliyim:))yada kola ile…tavsiyen için teşekkürler:))