Dantel süslemeli vintage magnet yapımı

-

dantel-suslemeli-kendin-yap-magnet-modelleri-1
Merhabalar 10marifetliler. Vintage tutkusu insana böyle güzel çalışmalar kazandırıyor sanırım. Hassas bir çalışma ama değiyor buna. Suluboyayla resim yapmayı da özlemiştim doğrusu. İlgisini çekenler için payşıyorum nasıl yaptığımı.. Umarım sizin de beğeninizi kazanır.

Malzemeler: suluboya, eski bir kitap (ben hiçbir kitabıma kıyamadım aslında, bu sözlükten de iki tane vardı o yüzden birini bu şekilde kullanabildim : )), iğne, iplik, makas, mıknatıs, güpür, çıtçıt.

Güzellikten bahseden atasözleri olan sayfalardan 3 tanesini seçtim. Annem için yapacağım için güzele güzellik atasözleri yakışır dedim.
Sayfaların kenarlarını kestim.

İçlerinden birinin üzerine gül buketi resmi çizdim. Önce suluboyanın siyah rengiyle çizgilerin üzerinden geçtim. Sonra da boyadım.

Kapağı için boşta kalan kağıttan bir parça kestim ve diktim.

Çıtçıtlarını ekledim.

Güpürü diktim daha sonra.

En son da arkasına bir parça kağıdı diktim içine mıknatısı koydum.

clear2211

Merhabalar ! Kendimden kısaca bahsetmek istiyorum. Sürekli bir şeyler öğrenmek isteyen, yeni bir şeyler yapıp kendini geliştirme coşkusu içinde olan biriyim. Yeni evliyim ve avukat olma yolunda bir öğrenciyim. Paylaşımlarımı blogumda da yapıyorum ve hepinizi oraya da davet ediyorum.

Bir Cevap Yazın