Dantel Üçlemesi

-

dantel elbise
Örgüyle yapılmış her şeye merakım olduğunu ve tez zamanda örgü öğreneceğimi söyleyip duruyorum. Dantele özel bir ilgim yok ne yalan söyleyeyim ama burada gezinirken karşıma çok şahane dantel giysiler çıktı. Ben de oturup bir de ben dantel derlemesi yapabilirim dedim; bana bile kendini beğendiren danteller kim bilir sevenlerine ne ilhamlar verir…

Bir kere şu elbise çok harika. Sadece dantelden oluşmuyor ama listeme girmeye hak kazandı bu nefis duruşu ve de dantel detaylarıyla.

İçimdeki yaramaz ruh dantel tarafından dizginlenemez diyenler için çok asi bir model buldum, deri ceketle filan şahane durmuş ki o da burada.

dantel elbise
Çok romantiğimdir bildiğiniz gibi değil diyen ayrıca orijinal giyinmeyi de seven moda takipçileri için olmazsa olmaz bir model diyeceğim neredeyse, o derece. Şundan bahsediyorum.

dantel elbise

kahvesevmem

az marifetli, çok meraklıyım. kahve denince ben yokum.

1 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    kahvesevmem, ben de dantele bayılırım nerde bir dantel görsem bakar kalırım. yazık ki dantelin metresi diğer kumaşlara göre hep pahalıdır.hele fransız dantelinden yapılan elbiseler çok güzel oluyor.

Bir Cevap Yazın