Dantelden yılbaşı süsleri

-

Noel ağacı için dantelden süsler yaptım. Tığ, iplik ve beyaz tutkalın birliliğinden oluşan ajur küreler çok zarif durdular.

16 yorum gelmiş

  1. suzank

    Ay harika.. Modern ve geleneksel bir çalışma olmuş; ikisi bir arada.. :) Çok güzel çook.. Ellerinize sağlık olsun.

  2. ssserpil[pilli_silinen_hesap]

    tutmusum ama nıye yorum yazmamışımki..bayıldım halbuki..cok guzeller…

  3. mineornek

    Çok güzeller emeğinize elinize sağlık. Bence yarışmaya katılan işler içinde en iyisi. Çok beğendiklerini belirtip tutmayan arkadaşlar kendi içlerinde çelişki mi yaşıyorlar acaba diye sormadan da edemeyeceğim.

  4. DenizasToysJoys

    mineornek çok teşekkür ederim! 8)))Beğendiğinize sevindim 8)))Ama oylama konusunda size katılmıyorum. Bunda herkes istediği gibi davranmakta özgürdür. Yarışmanın ilk etapta o oy dilenme olayı beni rahatsız etti. Gerçekten tatsız bir olaydı. İyi ki zamanında bitti. Onun dışındaki – herkesin içinden geçen hislere bağlı. İnsanların zevkleri o kadar farklı ki… Bazen bir birine benzeyen ama gene de biraz farklı olan birkaç tane oyuncak yaptığımda ve onları arkadaşlarıma gösterdiğimde herkes farklı oyuncağı seçer ve en güzel BU olduğunu söyler. Zevk işte. 8)))) Hepimiz farklıyız – bu gayet normal bir şey. Ben bile bu çalışmamı değil – polimer kil yüzlü bebeklerimi daha fazla sevdim. Ama ikisi de benim emeğim ve zevk aldığım işler.Bu yarışmada gerçekten çok güzel el emeği vardı. Ben kendi zevkime göre oy verdim başka 10marifetçiler de… Bu sadece bir oyundu. Önemli olan bu yıl başını güzelleştirmekti. Yeni fikir ve hediye üretmekti. 8))))Sanıyorum bunu da başardık 8))))Tekrar çok çok teşekkür ederim. Mutlu yıllar size! Yurt dışından bu sabah yeni döndüm onun için geç cevap verdiğim için özür dilerim.Sevgiler.

Bir Cevap Yazın