DANTELLERİM

-

32 yaşında, hanım günlerinde eli boş oturmamak için dantel öğrendim.İlk ördüğüm bu sehpa takımını anneme hediye ettim.O bana pek çok çeyiz örmüştü, bu ve devamındaki örtüler de beden ona hediye gitti.Daha sonra işi perde örmeye kadar ilerlettim.Kızıma çeyizler hazırladım.Bir ara açtığımda resimlerim onları da.

12 yorum gelmiş

  1. akoni

    gerçekten çok beğendim, aynen zaten güpür gibi duruyor… boş ver evlenmesin vardır bir bildiği… belki de bekarlık sultanlıktır diyordur

  2. akoni

    Bence ilk önce siz kullanlan, ileride evlenirse sizin kullanmışlığınız ona manevi anlamda daha iyi gelecektir ve sizi daha çok hatırlıyacaktır. Anne kokusu sinmiş bir örtüyü kullanmak kızınıza zevk verecektir..

  3. gonuldenele

    ilk modelden.(sanırım adı çarkıfelekti) bende ilk öğrencelik 12 parça örmüştüm.ilk işim diyemi ne hala çok severim:))

    ben diğer modelleride çok sevdim.dantelde hiç modası geçmeyenin bu tarz örnekler olduğunu düşünürüm aslında.

  4. gonuldenele

    dantel ve iğne oyası benim içinde çok değerli..emeği öyle çok ki..bende anneme motifli bir takım örmüştüm.yıllarca kullandı.geçen yıl ketene kurdele işi bir salon takımı işledim.şimdi onu kullanıyor.tabi bu arada bende şişiniyorum:)))kızım yaptı dedikçe….

  5. sesiber

    dantelleri kumaşla kombinlendiğinde daha çok seviyorum, özellikle ketenlerle ödemiş ipeğiyle… bugünkü gazete ekinde dediğim gibi bir perde modeli vardı bayıldım. 2. ve 3. fotoğraftaki dantellere deböyle bir işlem yapılabilir. Hepsi de çok güzel.Nedret abla chanel döpiyeslerle ilgili soruna cevap yazdım ama doğruluğundan emin değilim, bir bakar mısın?

  6. akoni

    tabi ki, insanın ruh hali çok önemli. Kendinizi nasıl hissediyorsanız öyle olacaksınız.. Biraz iyimser olalım..

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum