DEĞERLİ DÜĞME AY!! DEĞERSİZ DÜĞME….

-

paradan düğme
paradan düğme

27 yorum gelmiş

  1. yildiz32

    Dilekcim gerçekten iyi fikir.Annem söz açılınca hep der ki; “bizim zamanımızda ortası delikli kuruşlar vardı” benimde eski para koleksiyonum var.Galiba benzer olan birkaç paraya kıyma zamanı geldi :))

  2. Bengi Abla

    Büyükbabamdan yadigar çok ciddi bir kolleksiyonum var . Ancak hiçbirşekilde kıyabileceğimi sanmıyorum .birkaç sene önce tedavülden kalkmış paralarda dahil olmak üzere :):) Yok yok dokundurtmam onlara :)

  3. zabun

    Böyle bir fikir benimde aklıma gelmişti. Bit pazarlarında çok ucuza çeşitli ülkelerin tedavülden kalkmış paralarını bulabiliyorsunuz. Zaten her para kolleksiyon değeri taşımaz ama böyle bir çalışmada işinizi görür. Devri ayarlanabilen bir matkaba küçük boyda bir “metal matkap ucu” takarak delme işini halledebilirsiniz. Parayı bakır ya da pirinç ağırlıklı alaşımlı olanlarından seçerseniz (bu metaller yumuşaktır), delme işlemini daha kolay yaparsınız. Bir ipucu daha: Parayı delmeden önce üzerine kağıt bant yapıştırın böylece hem delme noktanızı kalemle işaretleyebilirsiniz, hem matkabın kayıp zarar vermesini engelleyebilirsiniz. Delmeyi yaparken parayı nasıl sabitleyebileceğinizi de düşünmelisiniz. Bunun için büyükçe bir sabun kalıbına paranın tam oturacağı bir yuva oyup işlemi bunun içerisinde gerçekleştirebilirsiniz.

  4. sesiber

    Benim batıl inancıma göre parayla oynanmaz( ekmek gibi yani) delikse deliktir zaten de; değilse delinmez haşa…:))İnancıma göre bereketiniz kaçar. Eski paraları da çöpe atamam bu yüzden. En fazla gömerim.

  5. cantaci

    bende parayı delemem ama neden?mazallah elimi filan delerim sonra sizi, benim on marifetlerimden mahrum bırakamam yok yok:`)))))))))))))))))))))))

  6. asyayaren

    günaydın canım pastanı yaptım mumlar erimeden üfle bakayım :DDbu gece hiç uyumadım :(((akşam da olmak bilmez:((gece türk kahvesi içtim ondan olabilirmiki uyku tutmamamsı:?

  7. zabun

    havada kalmasın lafımız, parayı pul ettik, deldik geçtik. bakır renkli para, mavi denim, kırmızı dikiş ipliği bence uyumlu oldu.

  8. zabun

    çok küçük bir metal matkap ucu aldım. bu ucu bildiğin ucuz darbesiz matkaplardan birine takarak deldim. dediğim gibi parayı sabun kalıbıyla sabitledim. matkabın tam devire ulaşmaması için tetiğe aralıklarla bastım. delme işi 3-4 saniyeden fazla sürmedi.

Bir Cevap Yazın

Kanguru cep dikimi – anlatımlı

| | 0 Yorum

Kot çantalar, yastık ve önlükler

| | 0 Yorum

El yapımı deri çiçekli kolye ve çanta

| | 6 Yorum

Kedi-köpek yatağı nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Kumaş kalp bunting

| | 0 Yorum

Gizli cep nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Deri kumaştan vav aplikesi yapımı

| | 0 Yorum

Vatka nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

1 dakikada kolay fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Erkek yaka kalıbı

| | 0 Yorum

Kapüşonlu köpek kazağı

| | 2 Yorum

Kumaştan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anne yavru kumaş baykuşlar

| | 0 Yorum