Değişik bir Tığ işi

-

Çok değişik bir tığ tekniği, görüntü üç boyutlu, bayıldım bu örneğe. Açıklamasıtek renk olarak gösterilmiş, şöyle bir baktım hiç birşey anlamadım ama çıkartmaya çalışacağım, renkli olunca gerçekten çok güzel.

18 yorum gelmiş

  1. SEMYIL

    Banuca, blogunuzda da inceledim. çok güzel ve değişik birörgü.sanırım. aynı şişle ördüğümüz saç örgü gibi 2 trabzanı çapraz alarak örülmüş.birde bana örgüye başlanılan kısım çantanın ağız kısmı.o yüzden örnek aşağı doğru devam ettiğinden biz ters bakıyoruz. (ayyy ne karışık anlattım di mi?)yani resmi saat yönünde çevirince daha iyi anlaşılıyor sankim

  2. banuca

    semyılcığım, ziyaretine ve beğenine sevindim. Bu işin görüntüsü hoşuma gitti, renklerde uygun ya, elime almadan, denemeden anlayamayacağım, artık ne zaman denersem:))

  3. sybella

    Evet 3 boyutlu gibi duruyor, çok şık vallahi. Bu model sadece çantada değil, kazak, atkı, bere, yelek te de güzel olur bence. Renkleri de çok uyumlu…

  4. selmatozan

    sevgili Banuca Semyıl’ın dediği doğru verdiğin linkteki resmi ters koymuşlar çevirmek gerek ama şöyle de bir şey var o resimdeki modelle çantanın modeli farklı geldi bana..

  5. eylulaksami

    çok beğendim ben bu modeli.ama nasıl yapıldığını pek anlayamadım.biraz ayrıntılı bakmak lazım sanırım.paylaşımın için teşekkür ederim..

  6. findikkurdum

    ben de bayıldım bu örneğe ya.ama rengarenk olması da ayrı bi güzel göstermiş galiba örneği..çözenler çözemeyenlere anlatsın :)

  7. SEMYIL

    ben de sabırsızlıkla bekliyorum gelişmeleri :))))A-aaaaaaaaaa GÜNEŞEDOĞRU’ya bakınnnnno resimdeki kim ????? ben yeni görüyorum :)))

Bir Cevap Yazın