Değişik yöntemle işlenmiş pano

-

Kayınvalidem 85 yaşında, eski kız meslek lisesi öğretmeni ve müdürlerindendir. Şimdi artık ne kadar yapmasa da her türlü elişi elinden gelir. Bu panoyu da çok uzun seneler evvel yapmış. Ben 1-2 sene önce evinde buldum ve hemen sahip çıktım. Çok değişik bir yöntemle yapılmış bana göre. Etamin kumaşına benzer delikli bir kumaşa bakınca düz örgü gibi görünen yani “v” şeklinde yünle işlenmiş. Bana ilginç geldi. Bir fikir ve örnek olabilir diye gönderiyorum.

detay 1
detay 1
detay 2
detay 2

7 yorum gelmiş

  1. saatoniki

    yalan .. yere bi örtü serilmiş ve ööle çekilmiş ..evet evet kesin ööledir ..ayrıca anladığım şu ki ..bir zemine işleme yapılmış di mi bu? direk örmek daha mı zor , daha mı kolaydır aceba? süper kayınvalideye selamlar..ellerden öper ben.

  2. Sibella

    Aaaa hayatta yalan söylemem ben. Gerçekten üst katın holünün zemininde çektim bu sefer, altındaki de yerdeki koko halı. Evet canım anladığın doğru yukarda da yazdığım gibi delikli bir kumaşa işlenmiş ama alışılagelmiş yöntemlerden farklı.

  3. eylul74

    valla millet neler yapıyor yaa.dün biyerde bi örgüler gördüm şok oldum örgüden heykel büst falan yapmışlar.yoruma eklemek isterdim ama yasak herhalde…bikere yapmıştım 10 marifet silmiş …kaynağıda bilmiyorum bi forumda gördüm süperdi..bu örgüde çok değişik güzel olmuş

  4. sesiber

    Bu zincir nakışı sanırım, yanyana gelince düz örgü sibi durmuş. Harika. Örmek daha zordur bu kadar çok renkli desenli bir modeli. İp değiştirip yürütmekten canınız çıkar.

Bir Cevap Yazın

Kış temalı etamin işleme pano yapımı

| | 5 Yorum