7 yorum gelmiş

  1. 1gece

    Linke bakınca çok kolay yapıldığını anladım. İki tarafı yapşkanl bantları boncuklara batırmışlar diğer tarafını da yapıştırmışlar, doğrudan cama yapıştırmaya göre çok daha pratik, ben de yapıcam harika.

  2. asyayaren

    evet birgece aynen anlattığın gibi yapmışlar aslında ben ilk şöyle düşünmüştüm ;kağıt bantı cama yapıştırmışlar ve tekrar geriye kaldırdığında bantın yapışkanı camda kalıyr ve üstüne kum boncukları serpiştirmişler diye ama sonradan düşündümde dökülür sağlam olmaz dedimsenin dediğin gibi gerçekten galiba

  3. annenotlari

    asyayaren bence senin ilk düşündüğün gibi yapmışlar. bantı boncuklara batırdıkları görünmüyor çünkü. böyle bir ayrıntı olsa resimlenirdi sanırım.ben de bu yazıda mama kavanozlarından mumluk yapmaktan bahs etmiştim. böylesi bir süsleme de iyice gaz verdi şimdi..bu resimdekiler mama kavanozu değil sanırım, çok daha güzeller.

  4. kaçırmışım ben bu mumlukları hem kolay hemde çok şık.eh 3 ay sonra mamalara başlıyacağız nasılsa.gerçi evde yapıyorum ben ama bu mumluklar için bir kaç mama alınmaz mı kesinlikle alınır.aa yada başka küçük objelerde bulunur.yani ben mama dendiya çıkamadım bir an dışına :)))

  5. sesiber

    vakti zamanında evde tek tek kalmış bardaklara benzer bir çalışma yapmıştım. Kuruyunca şeffaflaşan tutkalı bardağa sürüp hemen kurumadan kırtasiyelerde satılan toz simlere (ben renkelri birbirine karıştırdım, çok güzel oldu) buladım. 3 bardağı bu şekilde yapıp altına bir de cam tabağa aynı işlemi yaptım. Bitince tabağın içinde 3 mumluk pek güzel olmuştu. Tabağı da yapacaksanız dış kısmını değil iç kısmını simleyin derim.

Bir Cevap Yazın