Cuma, Aralık 9, 2016
dekoratif kutu tasarımları

dekoratif kutu tasarımları

14
inanılması zor ama bu bir kutu:)
inanılması zor ama bu bir kutu:)

bu sitede ne bulurlarsa kutuya çevirmişler.e haklılarda bir evin vazgeçilmezidir kutular.evdeki armış dantelleri,güpürleri,boncukları ve daha birçok ıvır zıvırı toplayarak süslü kutulara sahip olabilirsiniz.genelde mücevher kutusu yapmışlar ama biz daha büyük ebatta tasarlayıp içine ıvır zıvırımızı koyarız ne dersiniz?

 bu da bir kutu:)
bu da bir kutu:)

burdan buyrun:)

14 YORUMLAR

  1. çok sevdim ben bu kutuları,kanepe şeklinde olanlar çok şeker,ama ben şu fotoğraflı kutudan yapacağım sevgili eşimle ikimizin fotoğrafını yapıştırıp,anı kutusu yapacağım,çok sağol çantacı paylaşım için :)

  2. nalana diyor ki;Bunu da bu sitede buldum ne olduğunu okuyup bana tercüme eder misiniz lütfenölçüsü de varsa

    Nalan Ablacım, bu bir diş yastığıymış…. -Evet saçma oldu :D- (diş perisi yastığı) hani veletken dişimiz çıkınca yastığımızın altına koyardık gece de diş perisinin(!) gelip o dişi alacağına yerine para koyacağına inanırdık hani… Hatta o diş perisi anne/babamız olurdu genelde :) Heh işte yastık altına koymak yerine torba yapmışlar. Kurdeleri sayesinde de kapı koluna da asılabiliyormuş. Minik bir yastıkçık var. Yastığın önünde de cep var. -dişi ve parayı koyabileceğimiz- bir de kapak var. Kapağın kapanmış hali yani o karenin boyutları da 12,7 cm*12,7 cm… (1″=1 inç= 2,54 cm) Minik cebin ölçülerini yazmamışlar…

  3. çok güzel bir paylaşım ben bu kutuların bebekli olanlarından yapıp yeni doğacak yeğenimi ve annesini ziyarete gelenlere içinden çikolata ikram edeceğim