2 yorum gelmiş

  1. Figen abla

    bayıldım :))))tam bu pozu ve bu kiloda bir hanımı seramikten yapmalıyım….———-Unuttuklarınızı hatırlayın.Kaybettiyseniz,arayın,bulun.Kırdıysanız af dileyin,kırıldıysanız affedin.Çünkü bugün bayram.BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN…..——————————————————————–bir bayram şiiri benim kalemimden gelsin :)Bayram çocuğuŞeker renkli bayramlarda gülümserken çocuklar,Şeker sevmeyen,asık yüzlü çocuktuAkranları günışığıyla yıkanırkenBenzi soluk,güneşe küs,cılızdı…Ne bir oyuncak bebeği oldu,Ne evcilik oynadıO hep kocaman bir kadındı…Hala kırgındırÇocukluğunu,Bayramlarını,Oyunlarını,Masallarını,Masum gülücüklerini çalanDünün büyüklerine.Yine bayram gelmişO’na ne?f.meltem ege————————————————————————————VE BAYRAM FIKRALARI :))))))KarDört saat süreyle durmaksızın yağan kar nedeniyle üniversitede bir duyuru yapıldı:“Otoparktaki karları temizleyebilmemiz için, araba sahiplerinin araçlarını çekmelerini rica ediyoruz.”Yirmi dakika sonra hoparlörlerden yeni bir duyuru duyuldu:-“Otoparktaki 26 arabanın sahibi 1200 kişi, on dakika içinde lütfen sınıflarındaki yerlerine dönsünler.”SuBabası küçük oğlunu uyuması için yatağına gönderir.Beş dakika sonra çocuk babasına seslenir.Babası ne olduğunu sorar.Çocuk susadığını ve ona su getirmesinin ister.Babası ise ışıkların kapandığını ve uyuması gerektiğini söyler.Beş dakika sonra çocuk tekrar su ister.Babası sinirlenir ve bir daha su isterse gelip onu döveceğini söyler.Beş dakika sonra ufaklığın yatak odasından tekrar ses gelir;-‘Baba beni dövmeye gelirken bir bardak da su getirir misin? ‘KanallarVenedik’te bir adam, papaza başvuruyor, karısının öldüğünü bildiriyor. Papaz soruyor:- Cenaze nasıl kalksın? Birinci sınıf mı? Yoksa ikinci ya da üçüncü sınıf mı?- Çok fakirim, hiç param yok!- O zaman, dördüncü sınıftan başka çare yok!- O nasıl oluyor?- Tabutla papaz gondolla gider. Cemaat arkasından yüzerek gelir! ..”PiknikBir grup komşu pikniğe gitmek üzere bir organizasyon yaptılar, ancak aynı yerde oturan yaşlı bir kadını unuttular.Pikniğe gittikten sonra yaşlı kadını hatırlayıp, bir çocuk gönderdiler.Çocuk kadını buldu, pikniğe davet etti.Kadın somurtuk:- “Çok geç! .. dedi, ”… ben yağmur duasını yaptım bile! ..”Nazar boncuğuUzun zamandır görüşmeyen iki arkadaş yolda karşılaşınca Ali, Veli’ye- “Nasılsın? Bunca sene neler yaptın? ” diye sormuş.Veli-“Pek iyi değilim…” cevabını verdikten sonra anlatmaya başlamış, “… ilk karım kanserden, ikincisi ise ülserden öldü. Üçüncü karım da ne olduğu anlaşılamıyan bir hastalıktan dolayı 2 senedir hastahanede yatıyor. Oğlum adam öldürmekten hapiste, kızımı ise maalesef bir trafik kazasında kaybettik. Geçen gece evim yandı ve dün de arabamın üstüne bir direk devrildi! ”Ali sormuş-“Vah, vah. Peki ne iş yapıyorsun veliciğim? ”Veli cevap vermiş- “Nazar boncuğu satıyorum! ..”YardımBir dolar milyarderi, çıktığı sabah yürüyüşü sırasında, bir simitçiye rastlamış ve bir simit almış.O sırada aklına esip sormuş simitçiye:- “Durumlar nasıl, memnun musun hayatından? ”Simitçi:- “Yok! ..” demiş, “… bütün gün ayakta dikilmekten usandım. Ayaklarım varis oldu. Üstelik pek bir şey kazandığım da yok. Karımı yeni kaybettim. Kanserden öldü zavallı. Çok acılar çekti çook… Beş çocuk bana kaldı… Son fırtınada, eve de yıldırım düştü.. Ne yapacağımı bilemiyorum…”Dolar milyarderi, bir hayli şaşkın:- “Hay allah! ..” demiş, “… yardım etmek gerek sana… Haydi bakalım, ver bir simit daha…”İşgüzarlarAdam arabasıyla nehrin üstündeki köprüye yaklaşmış. Tam köprü başlangıcında bir tabela duruyormuş:“Kaçınılmaz sona çok yaklaştınız. Geç olmadan hemen geri dönün! ”Adam-“Amaan be… Ne demek istiyor şimdi bu? Her tarafa saçmasapan yazılar koymaya bayılıyorlar.”demiş ve tabelanın yanından hızla geçmiş gitmiş. Birkaç saniye sonra nehrin diğer tarafında 2 adam önce büyük bir çatırdama sesi duymuşlar, sonra da suya düşen arabayı görmüşler.Biri diğerine sormuş:-“Yahu acaba şu tabelaya sadece ‘köprüde tamirat var’ diye mi yazsaydık? ..”DilenciDilencinin biri farkında olmadan çok cimri bir Palulu’nun kapısını çalmış:- Kim o?- Allah rızası için bir parça ekmek verin.- Ekmek kalmadı.- Eee, biraz un verin.- Un dün bitti.- Elese bir bardak su ver…- Sular kesik…- Elese hadi gel beraber dilenek! ..Sözlü sınav ve torpilSözlü sınava giren 3 arkadaş ve sözlü sınavın hocasının uyguladığı torpil düzeneği:İlk öğrenci çok torpilli ve soru:- 1945’te hiroşima’ya amerikalılar tarafindan atom bombası…?- Atıldı…- Bildin..2. ve daha az torpilli öğrenci içeri girer öğretmen sorar:- 1945’te dünyada önemli bir olay?- Hiroşima’ya atom bombası atıldı…- Bildin…3. ve torpilsiz öğrenci girer içeriye:Herhangi bir yılda herhangi bir önemli olay?- 1945’te Hiroşima’ya atom bombası atıldı…- Kaç kişi öldü?- 22449 kişi…- İsimleri nedir?

Bir Cevap Yazın

Renkli kilden el yapımı figürler

| | 2 Yorum

Polimer kilden motorcu erkek figürü

| | 0 Yorum

Polimer kilden korsan figürü

| | 0 Yorum

Polimer kil artdoll karakter tasarımı

| | 1 Yorum

Minyatür ızgara keyfi

| | 0 Yorum

Seramik kilden figürler

| | 0 Yorum

Fimodan aşık kuşlar

| | 0 Yorum

Minyatür sokağı

| | 3 Yorum

Polimer kilden kırmızı elbiseli kız

| | 0 Yorum

Polimer kil ile gül yapmak

| | 0 Yorum

Sevgililer Günü bebeği (fimo)

| | 0 Yorum

Fimodan pijamalı küçük kız

| | 0 Yorum

Paper clay bebek Mia

| | 1 Yorum

Fimodan elf bebek

| | 1 Yorum

Noel bebe ve Noel Baba (fimo)

| | 2 Yorum