Dekupaj cupcakelerim

-

peçete dekupaj
Malzemeler; boş yoğurt kabı, dondurma kabı ve kırtasiyeden aldığım tepsi. İlk dekupaj denememdi :)

11 yorum gelmiş

  1. 0kadriye0

    çok güzel olmuslar güle güle kullan.birde nasıl yapıldıgını anlatır mısın bende yapmak istiyorum ama bir türlü nasıl olacagını anlamadım :(

  2. gulshcen

    hepinize tşk ederim arkadaşlar beğenmenize sevindim.:) kadriye hanım aslında çok basit gözünüzde büyütmeyin sakın:).ben size basitce yazayım.kırtasiyeden peçete tutkalı,kağıt zımparası,ahşap verniği,akrilik boya (hangi renkleri kullanacaksanız),fırça, ahşap tepsi alıyoruz.istediğiniz desen için peçete yada benimki gibi renkli printerdan baskı yapabilirsiniz.ahşap tepsiyi kağıt zımparasıyla zımparalıyoruz.sonra tepsiyi seçtiğiniz renkteki akrlik boya ile boyuyoruz.kuraması için birgün bekletin.boya kuruduktan sonra bir kat daha boyuyoruz yine kurutuyoruz.son aşama ise seçtiğimiz kağıt yada peçetenin arkasına peçete tutkalını fırça ile sürüp tepsiye yapıştırıyoruz.yapıştırdıktan sonra üzerine bir kat daha tutkal geçiyoruz.kurumaya bırakıyoruz.son aşama kuruduktan sonra verniği fırça ile sürüyoruz.isterseniz sprey vernikler var onlar daha kolay.işte bu kadar.

  3. 0kadriye0

    çok çok teşekkr ederim gerçekten çok yardımcı oldun ilk fırsatta bunu yapıp fotografını koyacagım :)(çok mutlu oldm:))

Bir Cevap Yazın