Dekupaj ile cam şişe süsleme

-

şişe süsleme
Şişeye dekupaj. Düz cam şişeleri şık birer su şişesi haline getirmek hem çok kolay, hem de çoook zevkli :)

şişe süsleme

6 yorum gelmiş

  1. çok güzel olmuş. ayrıntılı anlatabilir misiniz acaba malzemeleriyle birlikte bende yapmak istiyorum. teşekkürler

  2. çok teşekkürler 64201..önce istediğiniz bir dekupaj deseninin çıktısını alın.
    Daha sonra şişenizin düz alanını kaplayacak şekilde kağıdınızın boyutunu ayarlıyorsunuz.Çünkü bombeli alanlarda katlanma yaptığından ,düzgün yapışmıyor.
    sonra kağıdınızın arka yüzüne dekupaj tutkalını iyice sürüp,dikkatlice şişenize yapıştırıyorsunuz.
    kağıdın altında hava kalmaması içinde yavaş yavaş bir havluyla bastırıyorsunuz.
    sonra kurumaya bırakın.
    İyice kuruduktan sonra bir de kağıda dıştan dekupaj tutkalı sürüyorsunuz..elinizle sürmenizi tavsiye ediyorum çünkü fırça iz yapıyor.
    Tekrar kurumaya bırakıyorsunuz.suya karşı dayanıklı olmasını istiyorsanız,su şişesi olarak kullancaksanız.cam vernikle, verniklerseniz son derece dayanıklı olur.Cam verniği de ponpon fırça ya da bildiğimiz bulaşık süngeriyle tampon yaparak yaparsanız işiniz bitmiş olur:))
    geri kalan süslemeler, zevkinize kalmış,ister doğal rafya ,ister kurdelalarla süsleyin.
    Bilmem yardımcı olabildim mi?

  3. sevgili hayal hanım öyle güzel anlatmışsınız ki.. zahmetiniz için teşekkür ediyorum. en yakın zamanda malzemeleri temin edip çalışmak istiyorum.
    dekupaj deseni satın alınıyor değil mi? çıktı nasıl oluyor bilmiyorum. peçete falan da oluyor sanırım. tecrübem olmadığı için soruyorum.

Bir Cevap Yazın