Dekupaj süslemeli renkli cam kavanozlar

-

dekupaj uygulamalı cam kavanozlar
Çeyizim için hazırladığım baharatlıklarım. Peçetelerle uğraşmak istemiyorsanız A4 kağıtları da gayet işinizi görebililir, resimde görüldüğü gibi :) Önce 3 kat akrilik boya ile boyadım. Her kat arası kuruması için 2 saat bekledim. Sonra peçete tutkalı ile resimleri yapıştırıp yarım saat kurumasını bekledim ve son olarak iki kat vernik ile bu tatlılığa ulaştı :):) yapımı da boyaması da çok pratik ve zevkli. ilgilenenlere…

dekupaj uygulamalı cam kavanozlar

dekupaj uygulamalı cam kavanozlar

dekupaj uygulamalı cam kavanozlar

10 yorum gelmiş

  1. Merhaba, elinize sağlık.Etiketleri nereden buldunuz ? Sipariş verebileceğimiz bir yer var mı? Teşekkürler,

  2. Merhaba, teşekkür ederim yorumunuz için. Satış yapmıyorum. Kendi çeyizim için hazırlamıştım. Etiketler A4 çıktısı, kendim hazırladım onu da.

  3. merhaba çok güzel olmuş ellerinize sağlık bende yapmayı düşünüyorum etiketleri nasıl hazırladınız bir programı yada formatı var mı, üzerindeki resimleri internetten mi edindiniz bir de boya markanız nedir acaba yardımcı olursanız sevinirim. Tesekkürler

  4. Etiketler world belgesinden yapılmış gibi yazı tipi italik olmalı yazı boyutunuda siz ayarlıyorsunuz bildigim kadarı ile :)

  5. Ben bir şey sormak istiyorum peçeteyi neyle yapıştırıyoruz ve alt astar boya kuruduktan sonra mı ? Evde bir sürü kavanoz var ve baharatlık eksigimiz var değerlendirmek istiyorumda yardımcı olur musun acaba?

  6. merhabalar hepinize. Evet fotoğrafların tamamı A4 çıktısı. Hiç peçete kullanmadım. Boyanın, tutkalın ve verniğin markası Cadence. Zaten bence daha iyisi yok. Daha ilk katında yoğunluğunu belli ediyor. Resimlerin formatı yok hepsini netten buldum sonra üzerine word işlemiyle isimlerini yazdım. A4 kesinlikle kalın olmuyor :) Tavsiyem boya işlemini yaparken her kat arası 1,5 saat beklemeniz. Sonra tutkal ile fotoğrafları yapıştırıp bi yarım saat bekleyin sonra 2 kat vernik uygulayın. Vernik arasında da yarım saat beklemeniz yeterli. Yorumlar için de hepinize çok teşekkür ederim :)

Bir Cevap Yazın