32 yorum gelmiş

  1. SEMYIL

    buraya bir geldim ilk sırada bu güzellikleri gördüm.canım arkadaşım yine harikalar yaratmışsın.Neduk haklı bu örtülerden var da böyle güzel desenlileribende bulamadım:((

  2. esinsel

    mutlu oldum…çok sevindim sağolun arkadaşlarım.nedukcum,bu karışık kabartma desenlileri, bende çok zor buluyorum.son defasında gordüğüm yerden tamamını almıştım, o da çıka çıka 3 metre kadar çıktı ama bereketli.yapılanlar da ufak olunca epey bir gidiyor.istersen elimdekinden sana biraz göndereyim.buldukça yine alır gönderirim canım,ne dersin?boyutları tam tahmin ettiğin gibi 10x10cm.

  3. esinsel

    ama senden değerli değil nedukcum,bak ciddiyim.senin elinden de neler çıkar kimbilir,bende faydalanırım fena mı? sen sporunu gene yap.

  4. kriizantem

    Bende hastayım sizin örtülerden yaptığınız bu çalışmalara. Hakikatende tarihemi karıştı nedir , bir ara bende aramıştım, lakin bulamadım. Ellerinize sağlık, çok güzeller.

  5. cadikazani

    Caniiim bunlar çok guzeller ellerine saglik emi:)Illa içinde bitanesi en guzel seçilir arzulanir bende yapicam bundan denir ama inanki hepsi çok guzel çoook!Bu arada bu ortulerin bu kadar zor bulundugunu bilmiyordum meger altin degerindeymis baksana:)

  6. orece

    ellerinize sağlık cok güzel olmuşlar. mini minnacık anlatırmısınız nasıl yaptıgınızı?bide bunlar kumaş örtümü plastik olanlarmı?

  7. tuanaderin

    gerçekten ççokkkkk güzel olmuşlar başlığı değiştirmek lazım bunlar denemenin ötesi.elleriniz dert görmesin,tuttummmm

  8. sesiber

    Bence de denemeyi aşmış Esinsel. Nefis görünüyorlar. En çok ta kuşlara bayıldım. Harikasın.Neduk burada Japon pazarında 40 cm. kadar eninde metre işi satılanları gördüm ben. Orada da öyle yerler varsa bak, yoksa ben de sana yollarım seve seve.

  9. fiamma1

    Hay sevgili tuanaderin ve sevgili sesiber, yazan elleriniz dert görmesin, bir de deneme diye yazmaz mı? Sanırım biizm aklımızı deniyor bu kız, bende originali var ama cesaret bile etmem yapmaya:)) ellerine sağlık arkadaşım yine gözün yukarılara kaydı gözümle sevdim ellerimi:)))

  10. esinsel

    sevgili arkadaşlarım,şimdi gelebildim affedin.hepinize gönül dolusu teşekkürler,güzel sözleriniz için.ama ben öncelikle nedukun şahsında, kızını kutlamak istiyorum.bu müthiş bir haber, çok ama çok sevindim allah yolunu açık etsin.cadıcım bu örtülerin tekdüze desenlileri çok var da,böyle karışık desenlisi biraz zor bulunuyor.deneme dememdeki maksadım,böyle nazarlık gibi hiç çalışmamıştım,benzemiş mi,olurmu acaba diye fikrinizi almak içindi.ne haddime sayın fiamma sizi denemek :))saaotonikicim evet kuşa ayak lazımda,kendilerini çöp şişe yapıştırıp,saksılara süs yapma fikrim vardı,baktım karışacak o yüzden yapmadım.sesicim kuşlar marifetten kopya.daha önce biraz değişiğini yayınlarken, kapkaracamdankelebeğin çakma keçe kuşundan kopyaladığımı belirtmiştim.bu defa açıkçası unuttum :( beğenmene çok sevindim canım.orece,kumaş değil naylon.her ne yapacaksam kesip akrilik boya ile boyuyor ve yaldızlıyorum.sonra allah ne verdiyse tel,boncuk,kurdele,sutaşı vs.vs.ile süslüyorum.evet sakacım,bir etkinlik olsa da yine şöyle harıl harıl çalışsak:)) amaaa

  11. esinsel

    (çok yazdım,gitmez diye korkumdan yeni yoruma atladım)benim öncelikle aklımda yaptığımız ellerden bir pano/poster oluşturmak var.herkes kendi yaptığı ellerden,bir tanesini pano için seçse, 27 elimiz ile muhteşem bir tablo oluşturabiliriz.ancak benim teknik bilgim kıt.photoscape ile, küçük çaplı birşeyler yapabiliyorum ama.27 eli kapsayacak bir şey yapabilirmiyim bilmiyorum.bir düşünün arkadaşlarım,konuşuruz yine.

  12. fiamma1

    Yaa ben işlem görmemiş halini merak ediyorum şunun ham halini bir de ben göreyim lutfen bize ham hlini resimlermisiniz sevgili sayın esinsel:) ben bendeki ele tuhaf tuhaf bakıp duruyorum önce onu analiz edebilecek kıvama geleyim sonra da çevrede tüm 10marifet icin arastırma yapayım, belki de 1 ytlcilerde rastlıyorum bakıyorum ama görmüyorum kimbilir:)))

  13. esinsel

    akoni beğeninize, sesiber ve fiamma size de ilginizden dolayı çok teşekkür ederim :) kaynak bulursanız, nasıl mutlu olurum bilemezsiniz.ilk fırsatta fotoğraf koyarım fiammacım.ama ilk çalışmaya başladığım örtü yok,çünkü o fii tarihinden kalma bir masa örtüsüydü,kullandım bitti.son yaptıklarım 40 cm enindeki, metre ile satılan örtülerden.mutlaka biliyorsundur,görünce hemen hatırlayacağına eminim.

  14. esinsel

    çok teşekkür ederim zeyynep,ancak bu çalışmalar takı değil.10×10 cm büyüklüğünde duvar süsleri:) aslında takı projelerim de var ama,henüz hayata geçiremedim.

  15. nazesen

    Kızlar ben çok geç kalmış sohbeti kaçırmışım kuşları bizzat yakından gören biri olarak panolara da bayıldım arkadaşım ellerine sağlık

  16. esinsel

    çok teşekkür ederim nazesencim,yoktun ama hep bizimleydin biliyorsun.bende şu sıralar biraz uzak kaldım marifetten.açıkcası kasabanın kokusunu özledim:)

  17. 3wiv3

    :) denemeler yazmıssın…bence deneme dersek sana haksızlık yapmıs oluruz cok guzel olmuslar cunku!!ellerıne saglık:)

  18. desmin

    şaşırdım! böyle birşeyi çarşıda görsem, ben de yaparım diye düşünemezdim. siz yapmışsınız hemde çok güzel. ellerinize sağlık.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

İğne oyası ve boncuk işlemeli kese yapımı

| | 0 Yorum

Nakış malzemeleri nereden alınır?

| | 0 Yorum

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum