Deniz kabuklarıyla,ayna çerçevesi yapalım mı?

-

* Haydi kırık bir aynayı yenileyip,ona şık bir çerçeve yapalım mı?

Hani marketten aldığımız yaş pasta altlıkları vardır ya?İşte onun ambalajını aldım ve kalıp olarak kullandım.Bu kalıbın içine önce,alçı-su-tutkal karışımını döktüm.Uygun bir yerine,çiviye asabilmek için bir parça tel büküp yerleştirdim.Sonra alçılı karışımın üzerine aynamı yerleştirdim.Deniz kabuklarını döşedim,biraz deniz kumu serpiştirdim.Ve kurumaya bıraktım.Ben evde fazla renkli şeyleri sevmiyorum.Boyayıp renklendirmeden,böylece vernikledim.Yirim ben bu aynacığı yirim :)

21 yorum gelmiş

  1. muhteşem olmuş. ellerinize sağlık.. deniz kabuklu aynaya bakmaktan keyif alacağınızı biliyorum :)

  2. Çok hoş bir çalışma paylaşım için teşekkürler .Bir de sorum olacak un-su-tutkal karışımını ölçü ile mi yapıyorsunuz yoksa göz kararı mı?Kıvamı nasıl olacak?Ayrıntı verirseniz sevinirim.Hoşçakalın.

  3. sevgili kartallaryuksekucar, tamamen göz kararı yaptım..alçı-su karışımı ;fazla kuru,kırılgan ve cansız oluyor..ama tutkal katınca daha bir içine siniyor insanın..ben yaklaşık su miktarının yarısı kadar kattım.Daha olsadaha da katardım :)))))sevgili akoni,kocaman teşekkürler ediyorum :))))

  4. çok iyi fikir benim deniz kabuklarıda bişiler yaparım diye ölece bekliyo bakalım ne zaman alacam onları beri::))ellerine emeğine sağlık canım

  6. bayıldım bu çalışmana. en kısa sürede deneyeceğim. elimde çerçevesi kırılmış yuvarlak bir ayna var. ellerine sağlık

  7. sevgili kartallaryuksekucar,küçük değilim..Evlenme çağıı geçmiş,(hatta evde kalmış) çocuklarım var :)))))bu arada,teşekkürler dostlar :))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

İğne oyası ve boncuk işlemeli kese yapımı

| | 0 Yorum

Nakış malzemeleri nereden alınır?

| | 0 Yorum

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum