Deniz kabuklarıyla,ayna çerçevesi yapalım mı?

-

* Haydi kırık bir aynayı yenileyip,ona şık bir çerçeve yapalım mı?

Hani marketten aldığımız yaş pasta altlıkları vardır ya?İşte onun ambalajını aldım ve kalıp olarak kullandım.Bu kalıbın içine önce,alçı-su-tutkal karışımını döktüm.Uygun bir yerine,çiviye asabilmek için bir parça tel büküp yerleştirdim.Sonra alçılı karışımın üzerine aynamı yerleştirdim.Deniz kabuklarını döşedim,biraz deniz kumu serpiştirdim.Ve kurumaya bıraktım.Ben evde fazla renkli şeyleri sevmiyorum.Boyayıp renklendirmeden,böylece vernikledim.Yirim ben bu aynacığı yirim :)

21 yorum gelmiş

  1. akoni

    muhteşem olmuş. ellerinize sağlık.. deniz kabuklu aynaya bakmaktan keyif alacağınızı biliyorum :)

  2. kartallaryuksekucar

    Çok hoş bir çalışma paylaşım için teşekkürler .Bir de sorum olacak un-su-tutkal karışımını ölçü ile mi yapıyorsunuz yoksa göz kararı mı?Kıvamı nasıl olacak?Ayrıntı verirseniz sevinirim.Hoşçakalın.

  3. Figen abla

    sevgili kartallaryuksekucar, tamamen göz kararı yaptım..alçı-su karışımı ;fazla kuru,kırılgan ve cansız oluyor..ama tutkal katınca daha bir içine siniyor insanın..ben yaklaşık su miktarının yarısı kadar kattım.Daha olsadaha da katardım :)))))sevgili akoni,kocaman teşekkürler ediyorum :))))

  4. sevimli hayat

    çok iyi fikir benim deniz kabuklarıda bişiler yaparım diye ölece bekliyo bakalım ne zaman alacam onları beri::))ellerine emeğine sağlık canım

  5. aheng

    Harika, harika, haarikaaa,çok çok güzel olmuş,bence de iyi ki boyamamışsınız,böylesi daha sade ve daha doğal olmuş,ellerinize sağlık…

  6. adadenizi

    bayıldım bu çalışmana. en kısa sürede deneyeceğim. elimde çerçevesi kırılmış yuvarlak bir ayna var. ellerine sağlık

  7. Figen abla

    sevgili kartallaryuksekucar,küçük değilim..Evlenme çağıı geçmiş,(hatta evde kalmış) çocuklarım var :)))))bu arada,teşekkürler dostlar :))

Bir Cevap Yazın

Figen abla

iki çocuk ve bir köpek annesi..
tiyatro eğitmeni..
yaşlı..çok yaşlı….

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum