deniz kabuklu üç boyutlu muhteşem tablo :)

-
tablo
tablo

DA DA DA DANNNN :))Arkadaşlar bu deniz kabuklarıyla süslü harika tabloyu ablam bana geçen hafta yapıp hediye etti. mavili mavili salonuma çok uydu. üç boyutlu tablo diyorlarmış.çok hoşuma gitti benim sizde beğendiniz mi???

deniz kabukları
deniz kabukları
deniz kabukları
deniz kabukları

46 yorum gelmiş

  1. fiamma1

  2. kriizantem

    Çok güzel olmuş, bende tam ablan benim de ablam olurmu yazacaktım ki, fiamma bunları dile getirmiş:)) Olsun ikimizin de ablası olur nolacak:))

  3. baharrrrr

    fiamma1 diyor ki;Sevgili Bahar hanım bu çok güzel olmuş, ablanızın eline sağlık… Sorun bakalım benim de ablam olur mu?Veya da ben onun ablası olmaya hazırım…ablamda tablosunu yayınlıycam diye takip etmeye başladı bu siteyi yorumunuz okur mutlaka seve seve de olur :))

  4. baharrrrr

    kriizantem diyor ki;Çok güzel olmuş, bende tam ablan benim de ablam olurmu yazacaktım ki, fiamma bunları dile getirmiş:)) Olsun ikimizin de ablası olur nolacak:)hepimizin ablası olsun en iyisi senin benim :)))

  5. baharrrrr

    günaydın selmacım. evet ablamda da bi çok şey var daha onları paylaşmadım sizinle:)) şimdi ablamın yaptıklarını yollarsam yine sen bişey yapmazmısın derler de :))

  6. selmatozan

    ben şaka yapmıştım baharcım, hem öbür türlü de olsa paylaşmak için burdayız zaten:))yazın deniz kabuğu toplayıp değerlendirmek isteyenler için çok iyi bir fikir olduğu kesin:)

  7. baharrrrr

    evet canım sana katılıyorum. birde şunu belirteyim ablamın yaptığı 2. tablo acemiyim diyor ama hiçde öyle durmuyor değil mi??

  8. baharrrrr

  9. baharrrrr

    ilk kendine yaptı sonra bana. devam edermi yapmaya bilmiyorum. eğer devam ederse ustalığı güzel olur sanırım :)

  10. SEMYIL

    bence devam etmeli… çok güzel olmuş siz de güle gülekullanın. Ablanızında ellerine sağlık.

  11. baharrrrr

    bakın ablamda geldi arkadaşlar oda artık 10marifetli oldu :)abartmıyorum abla çok güzel işte :) yapıp satmaya mı karar verdin?

  12. ablanın ellerine sağlık..gerçekten güzel olmuş..çok temiz çalışmış..eve gelenler el koymuyorlar mı tabloya.. :)))

  13. baharrrrr

    bilge23 benimki bana hediye olduğu için kimse istemiyor ama ablamın kendine yaptığına herkesin gönlü kayıyor :))embir,nazesen,birdost71 beğenmenize sevindim teşekkürler :)

  14. akoni

    ayyy inanmıyorum, muhteşemmm.. İnsanı taaaa sonsuz, uçsuz, bucaksız yerlere götürebilecek güzellikte

  15. akoni

    bazı şeyler vardır ki insanın kendini yansıtır. deniz, kum ve güneş benim için olmazsa olmazlarımdandır

Bir Cevap Yazın

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum