deniz kestanesi takılarım

-

yazın eklediğim deniz kestanesi kolye ve yüzüğü çok beğenmiştim. ben de yaptım ve bütün yaz da taktım. ama eklemeyi unutmuşum. şimdi ekliyorum. kırılmasını önlemek için içlerine silikon sıktım. yüzük için pazardan 1 liraya aldığım yüzüğü kullandım. deniz kestanesini üzerine silikonla yapıştırdım.

11 yorum gelmiş

  1. adadenizi

    çok güzel olmuş takıların bende
    yapmıştım ama takılarla aram olmadığından hiç takmadım.Deniz kestaneleri satılıyordur belki ama bir eşimle denize daldıkça topluyoruz. Küçükleri bulmak genelde zordur çoğunlukla kolye olabilecek boyutta olurlar. Etrafımızda bunlardan dağıtmadığımız kimse kalmadı sanırım

  2. aygen

    yorumlarınız için teşekkür ederim.sesiber ve sibela,deniz kestanelerimi çeşmede kendim çıkarıyorum. öyle çok derinlere dalmak gerekmiyor. kayalık, taşlık yerlerde yaşayan bildiğimiz dikenli deniz kestanelerinin iskeleti kullandıklarım. eğer dikenlisi varsa mutlaka kabukları da oluyor. benim bulduklarım hep yeşil. ama internette gördüm, kırmızısı, moru, turuncusu da varmış. bizim denizlerimizde varmıdır, bilmiyorum. ben de değişik boylarda 30 kadar var. isteyene seve seve gönderebilirim ama nisana kadar beklemeleri gerek. çünkü hepsini yazlıkta bıraktım. şimdiden bir yere not edin nisanda aygenden denizkestanesi istenecek diye.

  3. sesiber

    Ben not ettim Aygen, sen de not et, “Nisanda Sesiye deniz kestanesi gönderilecek”, ben de ekim-kasım gibi sana kara kestanesi yollarım, ben de bunu not edeyim.

Bir Cevap Yazın

Yeni yıl çelengi yapımı

| | 3 Yorum

Kurumuş dallarla mantar pano süsleme

| | 0 Yorum

Yumurtadan teyzeler – duvar süsü yapımı

| | 0 Yorum

Deniz kabuklarından dekoratif kalp

| | 2 Yorum

Doğal malzemelerden balkon süsü yapımı

| | 0 Yorum