denizatları

-

Deniz atları çok ilginç hayvanlar. Bildiğim kadarıyla erkeklerin doğurduğu tek tür.Çin tıbbında kullanıldığı içinde son yıllarda nüfusu giderek azalmakta olan bir canlı. Ben yıllar önce Kilyos’da görmüştüm. Üstelik de çok da derinde değil. Devrim’le ikimizin ne hoşuna gitmişti böyle bir canlıyla denizde tanışmak…Artık beni izleyenler iyice öğrendiler. Benim oğluşların bilmediği hayvan kalmadı sanırım. Sayelerinde ben de epey bir bilgi sahibi oldum. Ada’nın doğum günü nedeniyle küçük konuklarım için deniz atları hazırlamaya karar verdim ben de. Aslında akıllarına gelip de istedikleri bir hayvan değildi ama ellerinde de yok. Yani plastikler içinde.Neyse nette dolanırken denk geldiklerimden birinden kalıp çıkardım. Artık kumaşlarımla diktim. Ada, Deniz, Arif ve Onur’un bu deniz atları. Sevdiler mi kesinlikle.

6 yorum gelmiş

  1. turkuazft

    dünyada ki bütün canlılar çok güzel,farklı renklerden ve kumaşlardan olması onlara ayrı bir orjinallik katmış,çok sevimli olmuşlar

  2. peerfelix

    Denizatlari gercekten oldukca ilginc hayvanlar ve bazi diger hayvanlar gibi insanlar tarafindan nesli tüketiliyor. Gecenlerde fillerin fildisi icin (afrodizyak bildigim kadariyla) nasil eziyet edilip öldürüldügünü seyrettim bir belgeselde. Insan kim hayvan diye düsünmeden edemiyor:(((Cocuklariniz icin yaptiginiz calismalar cok özel ve güzel. Gelecegin insanlarina hayvanlarla birlikte nasil baris icinde yasayabilecegimizi ögretmemiz gerekiyor.

  3. dünyada ki bütün canlılar çok güzel,farklı renklerden ve kumaşlardan olması onlara ayrı bir orjinallik katmış,çok sevimli olmuşlar

  4. adadenizi

    Teşekkür ederim turkuazft. Küçük objelerde genellikle elimdeki küçük parçaları değerlendiriyorum. Böyle renkli renkli sonuçlar çıktı ortaya….

  5. adadenizi

    peerfelix çok haklısın. İNsanoğlu dünyadaki en vahşi hayvan zaten. Sonuçta vahşi doğada hayvanlar sadece karınlarını doyunmak için öldürüyor. İnsanlar ise kürk, çanta, ayakkabı, afrodizyak gibi zorunlu olmayan nedenlerle…Ben şanslıyım aslında. Hem Ada hem de Deniz hayvanlar alemine çok ilgililer. Onlardan öğreniyorum yeni yeni canlıları. Bir şansım da çevreye şimdiden çok duyarlı olmaları. Deniz oyun oynarken bazı küçük oyuncaklarını biraraya getirip yeni birşey ortaya çıkarır. “anne bak geri dönüşüm yaptım” der.

Bir Cevap Yazın