Dergiden Çerçeve Yapımı

-

Burada dergi sayfalarından çerçeve yapmışlar. İlk fırsatta denemek istiyorum :)

27 yorum gelmiş

  1. biltan

    ay çok hoş olmuuuş evde dağlar gibi dergi naapsam bunlardan diye bakıyodum ne zamandır.aslında fikir var da onlar zor geldi bana.Bir tane daha ardı ama galiba o öbür billgisayardaydı.Onda da ince ince katlayp çiçe motifleri yapmışlar ondan da masaya runner yapmışlar.Bu çantayı da okkalı bi paraya satıyorlardı.

  2. embir

    Rica ederim Aydın Gelini. Benimde yapılacak listem o kadar kabardı ki sormayın Neduk ablacım :)) Bende kağıttan nihale ve bardak altlığını görmüştüm Biltancım.

  3. hobim

    Çok beğendim,evde atmak üzere olduğum dergiler vardı.Gerçekten kapının yanına koymuştum,teşekkürler.

  4. embir

    evet ya bende geçen gün dergilerden boncuklar yaptım. Çok güzel oluyor. Onları da çerçeveye yapıştırıp dekore edebiliriz.

  5. esinsel

    embircim,bu kağıt çubuklardan bir çanta dolusu var :) ara ara yapıp biriktiriyorum,yazın anneme gidecek ve balkon kapısına sineklik olacaklar.bir yazımda vardı, daha doğrusu bir yoruma eklemiştim sanırım, aradım bulamadım.bir zamanlar hızımı alamamış bunlarla mutfak döşememi duvardan duvara kaplamıştım:)harika bir malzeme,cerçeve de iyi fikir.teşekkürler paylaşım için.

  6. esinsel

    embircim,benim kağıt çubukların fotoğrafı,bbuketin “bol ışıklı günler” yazısında var canım.sonunda buldum ama bir türlü buraya eklemeyi beceremedim :)

  7. asyayaren

    esinselcim senin çubukların burda:))bi ben yapamadım bu çubuklardan … her gördüğümde yapıcam diyorum üfff.iyi fikir bu kağıt boncuklar..esinselcim mutfak döşmeni nasıl yaptın bundan ?

  8. esinsel

    hay yaşayasın asyacım,eklemişsin :)) bütün bir gazete sayfasina, beyaz tutkal ile,yanyana yapıştırdım.tabii bir sayfa yetmiyor,yapacağın yerin enine boyuna göre, bu işlemi çoğaltiyorsun.sonra da yat verniği ile vernikledim.sil sil kullan, hiçbir sey olmuyor.ancak, eve doğalgaz tesisatı için usta girince mahvoldu.(korumaya almayı akıl edemedim) atıldı malesef.yap asyacım,çok zevkli bir iş.nihale,amerikan servis falan da yapılabilir.hiç bir şey yapmasan bile, çiçeğin olmadığı zaman vazon boş kalmaz,değişik uzunluklarda hoş duruyor.

  9. embir

    ay esinselciğim bunlar yani senin yaptıklarında harika olmuş. Uzununu yapmak daha zor oluyordur diye düşünüyorum ama kesin olan çok güzel oldukları.

  10. embir

    aaa anladım bende öyle uzun olursa genişliğini nasıl ayarlıyorsunuz diye düşünmüştüm. Tamamdır. Teşekkürler

  11. aydin gelini
    kolay çerçevem
    kolay çerçevem

    en kısa zamanda yapacağım demiştim ve bitmiş hali..sandığımdanda kolaymış fakat arkadaki destek kısmında biraz zorlandım.kartondan ve dergi yapraklarından olduğu için bir hayli hafif oldu.ama en sonunda bitti ve salonuma yerleştirmeden önce fotorafını çekmek ve sizlerle paylaşmak istedim….nasıl güzel olmuş değil mi..çok kolay ve güzel..embir hanım çok teşekkürler..

  12. esinsel

    bravo,kutlarım aydıngelini :) çok güzel olmuş.işte budur arkadaşlar.bende yaptım, ama fotoğrafını çekemedim henüz.gerçi hemen hemen aydıngelininin yaptığı gibi oldu.çekince paylaşırım.

  13. embir

  14. dilevser

  15. aydin gelini

    aslında embir’e teşekkür etmek lazım..o yayınlamasa nerden bulupta yapardım ki..gerçi bu sitedeki herkese teşekkür etmeliyim bu sayede..buradan gördüklerim ve öğrendiklerim sayesinde neler neler yaptım..

  16. embir

    en çok hoşuma giden şey burada yayınlanan çalışmaların bizler tarafından yapılması, işte o zaman buna değdi diyorum :))

  17. aydin gelini

    evet haklısın canım..yayınlanıyor ve insanda yapma isteği doğuyor.el becerisi olmayan insanlar bileneler neler yapmıştır eminim…:))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin
embir

İplikten balkabağı süs yapımı

| | 0 Yorum

Minik havlulardan cupcake yapımı

| | 0 Yorum

Duvar kağıdı nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Duvar paneli nasıl döşenir?

| | 0 Yorum

Halattan amerikan servis yapımı

| | 3 Yorum

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 15 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum