Deri Görünümlü Anahtarlık / Çanta Süsü

-
Deri Görünümlü Anahatarlık / Çanta Süsü
Deri Görünümlü Anahatarlık / Çanta Süsü

Ufak tefek talihsizlikleri olmasaydı -verniklemiş olmam, kullandığım boyanın opak olmayışı- daha bir deri görünümlü olacaktı :) Çok basit tekniği için buraya Not: Anahtarlıkta / çanta süsünde kullandığım ipin ismini ne yazık ki bilmiyorum. Bilenler öğretirse çok sevinirim. Bu yazı www.10marifet.org için hazırlanmıştır.

23 yorum gelmiş

  1. kondor

    kırnap.bu yorum 10.marifet.org sitesinde kendiliğinden oluşmuş sıyrıklar.org üyesi tarafından yazılmış.ne oluyoruz yahu miray…haberlede gibi hissettim kendimiyıllar önceydi unutamadığım bir diyolog geldi aklıma:kondorun anne:- kız ne diyor haberlerde, ne diyor duyamadımkondor: – aman anne yok bişey hani muhtar olan reha varya o bildiriyormuş atinadan

  2. Bengi Abla

    lilacsmell diyor ki;bunu kullanma da canım evlenince evinizin anahtarını takarsın :)

    bencede :)Meraklı hatunumdur , öğrenmezsem çatlarım :)birinde MRY ( miray) Yazıyor diğer etikette ne yazıyor ? :)

  3. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    sesiber diyor ki;rssyle beslenen uyduruklar için mi bu fikir çileğim?

    Aynen öyle Sibel Ablacım. Çünkü geçen gün dikkat ettim… Bu rss ile beslenen uyduruklar hiç de az değiller. Benim defterin istatistiklerinde görünüyordu adresleri. E oralardan bulup tıklayıp geliyorlarsa http://www.10marifet.org a da tıklarlar diye düşündüm. İnsanca mail attığımda yaptıklarının yanlış olduğunu nalgılayamıyorlar ne yazık ki… Eh ben de böyle yapacağım bundan sonra.

    Bengi Abla diyor ki;lilacsmell diyor ki;bunu kullanma da canım evlenince evinizin anahtarını takarsın :)bencede :)Meraklı hatunumdur , öğrenmezsem çatlarım :)birinde MRY ( miray) Yazıyor diğer etikette ne yazıyor ? :)

    Neslişim cevaplamış Bengi Ablacım diğerinde de MRT yazıyor. :)Ben ev için bir tane anahtarlık bulmuştum ama almamıştım o zamanlar hala var mıdır orada bilmiyorum ama şöyle anlatayım.Şimdi herhangi bir anahtarı gözünüzün önüne getirin. Üstünde tutma yeri falan varya onu yarım bir kalp düşünün. Bu anahtardan 2 tane var. Birleşince tek bir kalbi oluşturuyor. Hani “best friend” kolyeleri vardı gümüşten. Onun gibi. Kalplerin üstünde de birinde erkek yüzü deseni diğerinde bayan yüzü deseni vardı. Neden almadığımız da aklıma geldi :D Çelik kapılar için uyumlu olmaz :D Fakat merak eden falan olursa yerini de tarif edeyim. Atlas pasajına girdiğinizde orta alanda karşınızdaki ilk dükkanda vardı. Çelik kapılar içinde fimo ile yapılabilir diye düşünüyorum :)

  4. esinsel

    canim fraise,kendinize haksizlik etmeyin, cok guzel olmus.ellerinize saglik.kullandiginiz ip sanirim …….. jüt….bende elimdeki siparisleri bitirsemde,boyle guzel islere donebilsem:)

  5. bircoksey

    miraycım ellerine sağlık , çok orijinal ve hoş olmuş, “10 marifet” belirlemesi de süper fikir, buradan beslenen öyle çok site var ki,ipin adını ben bilmiyorum :)

  6. nalana

    Bir şey sorulur da ben yanıtlamadan durabilir miyim?hayır duramam .o ipin adı kırnap,kınnap ve ingiliz sicimi diye de söylenir.Nalburlarda bulunurdu eskiden,şimdi de hobicilerde de olabilir.Jüt ,sisal adı verilenler ise tüylü olur ,

  7. ozmelanj

    şimdik bana deyin bakalım bu rss ile beslenmek ne demek?Zayıflatıcı etkisi var mı?Sabah akşam ılık suyla içilirse bir fayda görür müyüm?

  8. jeliboncuk

  9. jeliboncuk
    border="0"

    Hatta ve hattaa üzerine hiçbirşey yazmadığınız resimlere direk adreslerini yapıştırıyorlar…. Ne yapmak lazım acaba :(

  10. dilevser

    bunun bir çaresi mutlaka olmalı ama yasal boşlukları o kadar iyi biliyorlar ki.. ve tabi böyle bilgisayar hilelerini.. yazıyı resmin üzerine yazmak lazım belki o zaman silemezler yazıları, tabi sonradan eklenen yazı silinemiyorsa.. ben bir resim programı kullanıyorum orda resmi ve nesneleri birleştir diye bir şey var.. sanırım yazdığın yazı ile resmi orjinal resim gibi algılayıp kaydediyor.. öyle ise bile aradaki farkı ben anlayamam ama onlar anlarlar..

  11. jeliboncuk

  12. dilevser

    evet duydum sizin yelek motif makinası kapağında çıkmış sanırım.. gerçekten sinir bozucu bu.. emekler nasıl boş sayılıyor..

Bir Cevap Yazın

Keçeden baykuş anahtarlık yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden kalpli anahtarlık nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Keçeden kurbağa anahtarlık yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden terlik şeklinde anahtarlık yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden ev şeklinde anahtarlık yapımı

| | 0 Yorum

Keçe balerin takı yastığı / keçe anahtarlık

| | 0 Yorum

Keçeden penguen anahtarlık yapalım

| | 0 Yorum

Baykuş anahtarlık yapalım

| | 3 Yorum

Kuzu anahtarlık

| | 0 Yorum

Keçeden harfli anahtarlıklar

| | 0 Yorum

Matruşkalı anahtarlık

| | 0 Yorum

Keçe bereket kuş anahtarlık

| | 0 Yorum

Safari temalı keçe anahtarlıklar

| | 0 Yorum

Rengarenk Vosvos anahtarlıklar

| | 3 Yorum