Pazar, Aralık 11, 2016
deri patikler

deri patikler

28
sac bandi ve patikler
sac bandi ve patikler

araniza yeni katildim belki biliyorsunuz..eski resimleri karistirirken bunlari buldum..bu resimde kizimin sac bandindaki cicegi ben dikmistim ayakkabilari da deri ve burda pek cok arkadasin yaptigi patikler gibi yapilmis üzerine de suet malzemeden ayicik dikmisler bence yapilabilir..keske daha yakin resimleri olsaydi ama kucuk esyalarinin hepsi kolilerde ve istanbulda kaldi.. onun icin konu mankeni olarak kizim bana yardimci olacak..

sac bandi ve patikler
sac bandi ve patikler
sac bandi ve patikler

28 YORUMLAR

  1. AYYY ALLAHIM ŞU GÜZELLİĞE BAK YAAA? GELİNCİĞİN DÜNYASININ DEDİĞİ GİBİ BEBEĞE BAKMAKTAN BATIKLERE BAKAMADIM VALLA COK GÜZEL BI KIZ COCUĞU ANNEM GÖRMESİN DELİRİR VALLA TORUN DIYE TUTTURUYOR…BENDE 10 AYLIK EVLİYİM 2YIL SONRA FALAN BEBEK DÜŞÜNÜYORUZ EŞİMDE KIZ BEBEĞİ İSTIYOR SİZİN KIZINIZI GÖRSE CILDIRIR HERHALDE :) ALLAH SİZE BAĞIŞLASIN MAŞALLAH COK TATLI YAA? BENCE BEBEĞİNİZİ HERKESEDE GÖSTERMEYIN :) NAZARDAN KURTULAMAZ …

  2. Aramıza hoş geldiniz. bende arkadaşlar gibi kızınıza bakmaktan diğer detaylara bakamadım. 41 kere maşallah:))Allah onu kötülüklerden korusun güzel şanslar versin inşallah :)))

  3. Patikleri boşverin.Şu güzelliğe bakalım diyecekken herkes ona bakmış zaten.Allahım nazarlardan saklasın.Nasıl güzel,nasıl tatlı..yenilesi ..maşallah diyelim nazarımız değmesin yaa..

  4. Aramıza hoşgeldin zinopa. Bende arkadaşlarıma katılıyorum maaşallah çok şeker bu kız insanın kucağına alıp mıncıklayası geliyo:)

  5. benim yazacaklarımı bütün arkadaşlar yazmış zaten. hepimiz aynı şeyi düşünmüşüz. o ne oturuş o ne poz yarabbim ciddi ciddi bakmış birde. maşallah maşallah.

  6. Kızınız gerçekten çok tatlı,maşallah nazar değmesin.Herkes önce bebeğe bayılmış.Patikler de bantta çok hoş.Elinize sağlık.

  7. Allah nazarlardan korusun, bu dünya güzeli lokummmmm deri patiklere bakmamızı engelliyor..tek patik tresmi alalım…olmadı ama… gerçekten patiklerde çok hoş yapanın ellerine sağlık,hoş geldiniz

  8. yorumlariniz ve kizim icin yazdiginiz iyi dileklere cok tesekkur ederim.. inanin okurken gozlerim doldu.. bu kizimin gecen yil ki resmi su anda 20 aylik.. patiklerin yakindan resmini yollayamamamin nedeni ise bu ve diger butun kuculmus esyalar kolilenmis halde ist.da kaldi ve bizde mecburi hizmet icin batmana geldik..sonuc olarak burada arkadaslarin yaptigi patikleri gorunce bende fikir vermek amaciyla eski resimleri karistirdim ve bunlari bulup yolladim…kucuk mankenimi begendiginiz icin herkese sonsuz tesekkurler…

  9. ayyyyyyyyyyyyyy bayıldım maşalllah bu ne tatlılık Allah esirgesin benimde 17 aylık bi oglum var diyorum ki kızınızla oglumu beşikkertmesi yapsak bu güzelligi kaçırmak istemiyoruzda;)

  10. sevgili akoni kızım basak burcu annesi gibi ama keyif konusunda koc burcu olan babasina cekmis sanirim..sevgili 38ela bizim taliplerimiz bir hayli fazla ve kizim su anda 20 aylik.. oglunuza bir soyleyin isterseniz.. belki kendinden buyuk birini istemez :)))

  11. Maşallah, patiğe bakamadım ben de.. O kadar göz alıcı bir tatlılığı var ki.. :)) Allah herkese böyle evlat, her evlada da bu güzellik gibi bir gelecek nasip etsin. :)

  12. minik bir boncuğu eksik etme uzerinden allah nazarlardan ve kem gozlerden saklasın sevgili zinnopa. hos onu kendi boncuk gozleri de koruur yaaa, allah bagıslasın…

  13. ay ay gıcık başak benim oğlumda başak işin zor arkadaşım. ama babasına çekmiş ya koç gibi koç kim tutar onu. (bu arada bende koçum ya ondan bunca tezarruhat) bu böylemi yazılıyordu ya.