deri patikler

-
sac bandi ve patikler
sac bandi ve patikler

araniza yeni katildim belki biliyorsunuz..eski resimleri karistirirken bunlari buldum..bu resimde kizimin sac bandindaki cicegi ben dikmistim ayakkabilari da deri ve burda pek cok arkadasin yaptigi patikler gibi yapilmis üzerine de suet malzemeden ayicik dikmisler bence yapilabilir..keske daha yakin resimleri olsaydi ama kucuk esyalarinin hepsi kolilerde ve istanbulda kaldi.. onun icin konu mankeni olarak kizim bana yardimci olacak..

sac bandi ve patikler
sac bandi ve patikler
sac bandi ve patikler

28 yorum gelmiş

  1. SaDeNem

  2. SEMYIL

    Aramıza hoş geldiniz. bende arkadaşlar gibi kızınıza bakmaktan diğer detaylara bakamadım. 41 kere maşallah:))Allah onu kötülüklerden korusun güzel şanslar versin inşallah :)))

  3. gonuldenele

    Patikleri boşverin.Şu güzelliğe bakalım diyecekken herkes ona bakmış zaten.Allahım nazarlardan saklasın.Nasıl güzel,nasıl tatlı..yenilesi ..maşallah diyelim nazarımız değmesin yaa..

  4. Camtasarim

    Aramıza hoşgeldin zinopa. Bende arkadaşlarıma katılıyorum maaşallah çok şeker bu kız insanın kucağına alıp mıncıklayası geliyo:)

  5. bbuket

    benim yazacaklarımı bütün arkadaşlar yazmış zaten. hepimiz aynı şeyi düşünmüşüz. o ne oturuş o ne poz yarabbim ciddi ciddi bakmış birde. maşallah maşallah.

  6. tuanaderin

    Kızınız gerçekten çok tatlı,maşallah nazar değmesin.Herkes önce bebeğe bayılmış.Patikler de bantta çok hoş.Elinize sağlık.

  7. fiamma1

    Allah nazarlardan korusun, bu dünya güzeli lokummmmm deri patiklere bakmamızı engelliyor..tek patik tresmi alalım…olmadı ama… gerçekten patiklerde çok hoş yapanın ellerine sağlık,hoş geldiniz

  8. zinnopa

  9. 38ela

    ayyyyyyyyyyyyyy bayıldım maşalllah bu ne tatlılık Allah esirgesin benimde 17 aylık bi oglum var diyorum ki kızınızla oglumu beşikkertmesi yapsak bu güzelligi kaçırmak istemiyoruzda;)

  10. zinnopa

    sevgili akoni kızım basak burcu annesi gibi ama keyif konusunda koc burcu olan babasina cekmis sanirim..sevgili 38ela bizim taliplerimiz bir hayli fazla ve kizim su anda 20 aylik.. oglunuza bir soyleyin isterseniz.. belki kendinden buyuk birini istemez :)))

  11. CrazyLittleThing

    Maşallah, patiğe bakamadım ben de.. O kadar göz alıcı bir tatlılığı var ki.. :)) Allah herkese böyle evlat, her evlada da bu güzellik gibi bir gelecek nasip etsin. :)

  12. fiamma1

  13. bbuket

    ay ay gıcık başak benim oğlumda başak işin zor arkadaşım. ama babasına çekmiş ya koç gibi koç kim tutar onu. (bu arada bende koçum ya ondan bunca tezarruhat) bu böylemi yazılıyordu ya.

Bir Cevap Yazın

Gizli cep nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Deri kumaştan vav aplikesi yapımı

| | 0 Yorum

Vatka nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

1 dakikada kolay fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Erkek yaka kalıbı

| | 0 Yorum

Kapüşonlu köpek kazağı

| | 2 Yorum

Kumaştan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anne yavru kumaş baykuşlar

| | 0 Yorum