Derli toplu şarj olsunlar

-

38ela sayesinde gördüğüm site.Güzel fikirler var ama en çok bunu beğendim.Uygun bir şişe bakıyorum şimdilik.

13 yorum gelmiş

  1. Polsera

    İpek şampuanın şişesinden yapmıştım ben gayet kullanışlı ama annem prize takılı bırakmam konusunda kızıyor birazcık :D

  2. Daliya

    Çok güzelmiş. Domestosun kırmızı, yeşil ve beyaz şişesinden bitince 3 tane yanyana ev için yapıcam.Polsera ara kablolardaki açma kapama anahtarları gibi böle prizi açıp kapatan bir anahtar düğme olsa annen kızmaz :)ben işyerinde şarj aletlerinin ortalarda gezinmesinden, çekmecelerde kalabalık etmesinden bıkmıştım.Bir tane tava yoğurdu kabından yaptım

  3. celebi74

    tuffecimharika bir paylaşım merci.. daha önce görmüştüm ben bunu.. bitmiştim ama bittiğim için hala yapamadımmm….:)))

  4. kittycat

    çok güzel bir fikir ben de ilk fırsatta deneyeceğim.bunun duvara monte edilenini görmüştüm doğrusu duvara delik açmak hiç işime gelmemişti ama bu fikir mükemmel çok teşekkürler tuffe…

  5. tuffe

    bestenida, denediniz mi merak ettim.Ben hala uygun bir malzeme bulamadım.Polsera evet ,İpek şampuanın şişeleri epey büyük oluyor.Eminim güzel olmuştur ama anneniz haklı.Ben de sinir olurum öyle saatlerce durup ısınan telefonlara:)bir de telefonu alıp adaptörü prizde unutanlar var…Daliya harikasınız.Her renginden yapın ama sonra onları koymak için de bir kutu yapmak gerekecek.Bir dolu kalabalık…Melekcim evet olayları geriden takip ediyorum biraz.İlk kez görmüştüm.Bu zımbırtılar yapı marketlerde falan epey revaçtaydı bir sıra ama boyle birşeyler uydurmak aklıma gelmemişti.Yamali bohça ben çok teşekkür ederim.Kittycat tabi her odada prize yakın uygun bir çivi bulunamayabilir.Bence de iyi düşünmüşler.Ben teşekkür ederim.hafifmesrep,bir daha böyle kazalar yaşamazsınız inşallah.Geçmiş olsun.Aceleden geliyor insanın başına ne geliyorsa.

  6. takatuka2010

    şarj olurken telefunumu bırakacak uygun zemin arama dönemi geride kaldı sayenizde binlerce kez teşekkürler.çok gerekli bişiy bu hemen bende uygulayacağım . harika…

Bir Cevap Yazın