Pazartesi, Aralık 5, 2016
DESENLİ BUZDOLABI

DESENLİ BUZDOLABI

16

Bu buzdolabı annemin evinde.Çok eski kendisi.Ama hala çok güzel çalışıyor.Evde tadilat yaptırdık.Herşey yenilendi.Badana boya filan.Buzdolabı sapsarı olmuş senelerdir.Sırıttı,yakışmadı mutfağa.Kıyamıyoruz da vermeye.İş başa düştü.Mutfak eşyaları kızıl tonlarında.Uydurdum ben de bunu onlara.Sokak kapısı açılınca dolap antreden görünüyor.Her gören.”Aaa desenli buzdolabı mı çıkmış?”diye soruyor.Buzdolabını tamamen beyaza boyadıktan sonra süsleseydim daha iyi olacaktı.Cesaret edemedim.Ankara’ya gidersem ilk işim renk ve desen değiştirmek olacak.Buldum oyuncağı.

16 YORUMLAR

  1. ya abla yaaa…..hani biriyle kavgha ederiz de o kişi hep üste çıkar bizde sinirmizi alamayınca ayağımızı yere vurarak deli gbi tepinerek garip bir ses çıkartırız yaaa..hıh işte bu dolabı görünce bende o tabir edemediğim sesten çıkarttım. nedenmi?çünkü kaç gündür dolabıma şekil çizmek gibi bir düşünce geldi aklıma ve bugün sabahtan beride nette gezindim durdum ama istediğim gibi örnek bulamadım. buraya bi geldim sen çoktaaaann istediğim desenleri yapmışsın bile.ya dedim ben sabahtan beri ne aranıp durdum boşamı yani…. dedimneduk abla ya çok güzel olmuş harika ellerine sağlık.ama ben anlamam bunu ne ile yaptın nasıl boyadın transfer mi yaptın … silince çıkmazmı.yağ pas silerken akıp gitmezmi hammaddesi ney:))))açıklama istiyorum ben….

  2. ben böyle bişeyi öğrenci evindeki gömme dolaba yapmıştım ahşap boyasıyla.gerçekten sıkıntılı bi dönemdeydim.boyadım rahatladım.kocaman güneş çiçek böcük çizdim.kalan arkadaşım ev sahibine evi boşaltırken ne söyliycek o bi muamma!

  3. Neduk ablacım, süper olmuş yahu. Bayıldım valla. Biraz daha detay verir misiniz? Boyası, verniği nasıl cinsi nedir? :))

  4. annem diyo ki duvar kağıdı ile kaplanabilir sticker tarzı ağaç desenlilerden falan yapılabilirmiş. ben bunu çok beğendim :))