dev dinazorumuz

-

Ada için geçen yıl balina dikmiştim. Bu yıl da Kemeraltı’nda dolanırken dev dinazor istedi. Elimde daha önceden pdf dosyası olarak bulduğum bir kalıp vardı..

Devrim babamızdan çıkış rica ettim elime küçücük bir şey getirdi. “Yok olmaz. Bu dinazor dev olacak” dedim. 3 farklı boyutta çıkış alıp gelmiş fotokopiciden.Elimde olduğundan yeni polar almak itemedim. Dinazorum bu yüzden kareli kareli oldu. Çocuklar uyuduktan sonra geceleri hallettim ki süpriz olsun. Hatta Urla’ya giderken iyice paketleyip arabaya attım hediyeler verilene kadar hiç farkedemediler.Resimlerden de görüldüğü gibi oldukça büyük (60 cm), göbekli bir dinomuz var şimdi. Ada öyle sevdi ki başka hiçbir oyuncağa, hediyeye bakmadı bile. Bir de “teşekkür ederim” diye boynuma sarılıp öpmesi yetti de arttı bana:))Bloğumda.

9 yorum gelmiş

  1. celebi74

    şekerim ada ile deniz vesile oluyor ama sonuçta sen en büyük yaratıcılığı konuşturan kişi oluyorsun.. denizatı’ndan sonra zaten diyecek lafım da yok!

  2. adadenizi

    mekansiz06 teşekkür ederim:))Peerfelix saol:))mavisofra istiyorlar eli mahkum yapıyorum ben de:))gozukucuk58 teşekkür ederim.))

Bir Cevap Yazın