Dikiş makinesi kimin oldu?

-

Screen Shot 2015-11-02 at 15.36.53

Kasım ayını dikiş makinesi ödüllü yarışma ile geçirdik. Bu süre zarfında gerçekten çok harika, dolu dolu yazılar geldi, çok bilgilendirici oldu. Ellerinize sağlık. Her zaman bekliyoruz. Ama o arada da bir hediye vermenin keyfini yaşamış oluyoruz ve sevgili LAYLAYHOBİM’e güzel bir dikiş makinesi gönderiyoruz. Güle güle kullansın. bilgi@10marifet.org’a adres bilgisi bekliyoruz.

Aralık’ta da bir ödüllü yarışma başlatıyoruz, çünkü yine bir bahanemiz var, o da yılbaşı :) 1-2 gün içinde duyurusunu yapıyor olacağız, takipte olun.

4 yorum gelmiş

  1. laylayhobim

    Ayyyyy çokkkk mutluyummmm çokkkkk teşekkkür ederimmmmm heycanla bekliyordum sonucu iyiki varsinızzzz mutluluktan ağlamak üzereyimmm onmarifet ailesini çok seviyorumm doğumuma 4 hafta kala super moral oldu bana mutluluguma kelimelerim yetersiz kaliyor aranizda olmakdan cok muyluyum . . .

  2. berenicemindunyasi

    @laylayhobim canımmm çok sevindimmmm ne kadar istediğini ne kadar çabaladığını bilen biri olarak can-ı gönülden tebrik ederim… mutlu günlerde kullan ???? 10marifet ailesine de ayrıca teşekkür ederim?

  3. stargirl

  4. laylayhobim

    Cokkk tesekkur ederim @berenicemindunyasi destegini hic esirgemedin yorulsamda bazen orgu ormekden pes etmemem icin hep motive ettin bu odulu gercekden cok istiyordum iyiki varsin. . . .
    @stargirl cok tesekkur ediyorum guzelim calismalarimi begenmen ayrica mutlu etti beni yilbasinda doguma gidicem oyuzden katilamicam :( insallah yilbasindaki guzel hediyeyi hak eden kazanir :* dogumdan sonra yeni calismalarimla gorusmek uzere :*

Bir Cevap Yazın

shane

#hobiumlayaz yarışmasının kazananları

| | 3 Yorum

Ankara’da bez bebek workshopları

| | 0 Yorum

Kavanoz seti çekilişi

| | 0 Yorum

Amigurumi köpek workshop

| | 0 Yorum

Polimer kilden minyatür obje eğitimi

| | 0 Yorum

Polimer kil hediye fırsatı

| | 0 Yorum

Fiyonk detaylı bebek taytı – çekiliş

| | 0 Yorum

Polimer kil minyatür eğitimi

| | 0 Yorum

Fimo minyatür obje eğitimi

| | 0 Yorum

Polimer kil (fimo) minyatür obje eğitimi

| | 0 Yorum

10marifet’in doğum gününü böyle kutladık

| | 1 Yorum