Dikiş makinesi kimin oldu?

-

Screen Shot 2015-11-02 at 15.36.53

Kasım ayını dikiş makinesi ödüllü yarışma ile geçirdik. Bu süre zarfında gerçekten çok harika, dolu dolu yazılar geldi, çok bilgilendirici oldu. Ellerinize sağlık. Her zaman bekliyoruz. Ama o arada da bir hediye vermenin keyfini yaşamış oluyoruz ve sevgili LAYLAYHOBİM’e güzel bir dikiş makinesi gönderiyoruz. Güle güle kullansın. bilgi@10marifet.org’a adres bilgisi bekliyoruz.

Aralık’ta da bir ödüllü yarışma başlatıyoruz, çünkü yine bir bahanemiz var, o da yılbaşı :) 1-2 gün içinde duyurusunu yapıyor olacağız, takipte olun.

shane

4 yorum gelmiş

  1. laylayhobim

    Ayyyyy çokkkk mutluyummmm çokkkkk teşekkkür ederimmmmm heycanla bekliyordum sonucu iyiki varsinızzzz mutluluktan ağlamak üzereyimmm onmarifet ailesini çok seviyorumm doğumuma 4 hafta kala super moral oldu bana mutluluguma kelimelerim yetersiz kaliyor aranizda olmakdan cok muyluyum . . .

  2. berenicemindunyasi

    @laylayhobim canımmm çok sevindimmmm ne kadar istediğini ne kadar çabaladığını bilen biri olarak can-ı gönülden tebrik ederim… mutlu günlerde kullan ???? 10marifet ailesine de ayrıca teşekkür ederim?

  3. stargirl

    Tebrikler laylayhobim hak etmiştiniz çalışmalarınızla…Yaşasın yılbaşı yarışmalarını çok seviyorum.Yaptığım işi hem ögreniyorum hem eğleniyorum…

  4. laylayhobim

    Cokkk tesekkur ederim @berenicemindunyasi destegini hic esirgemedin yorulsamda bazen orgu ormekden pes etmemem icin hep motive ettin bu odulu gercekden cok istiyordum iyiki varsin. . . .
    @stargirl cok tesekkur ediyorum guzelim calismalarimi begenmen ayrica mutlu etti beni yilbasinda doguma gidicem oyuzden katilamicam :( insallah yilbasindaki guzel hediyeyi hak eden kazanir :* dogumdan sonra yeni calismalarimla gorusmek uzere :*

Bir Cevap Yazın