Salı, Aralık 6, 2016
Dikişseverlere program

Dikişseverlere program

26

“My Pattern Designer” dikişten hoşlananlar için güzel bir program. Benim gibi dikiş dikmeyi yeni öğrenenlerin de yararlanabileceği bu programda istediğiniz ölçüleri verip kalıplar hazırlıyorsunuz. Bu adresden demo sürümünü indirebiliyorsunuz. Demo sürümünde yazıcıdan yazdırma seçeneği yok. Bu programla kadın, erkek, kız çocuk, erkek çocuk kıyafetleri tasarlayabilirsiniz. Sitesinden ayrıntılı bilgi edinebilirsiniz. Ben indirdim ve bir kız çocuğu elbisesi tasarladım bile. Kolları kısa mı, etek uzun mu olacak, boğaz kısmı nasıl olacak. Aklınıza gelen her şeyi seçebiliyorsunuz.

26 YORUMLAR

  1. Programa bayıldım yeni başlayan biri olarak bence benimde işme yarayacak:) Saol..Bu arada sevgili Sakagün kalpli msj işlemene bloğumda yer verdim, tekrar ellerine sağlık sevgiler:)http://www.igneileiplik.com/2010/01/sakagunden-romantik-mesaj.html

  2. Sakagün çok çok teşekkürler. Çok güzel bir proğram önermişsin. Çok beğendim. Sağolasın arkadaşım.Çok işime yarayacak.

  3. Harika bir program bulmuşsun, giyim dikişine uzun zamandır ara verdim, ama birşeyler dikmek istersem çok rahat kendi tarzımı yaratabileceğim bir program, modellere para vermeye gerek yok :)) Teşekkürler…

  4. Arkadaşlar size yararlı olabildiğime çok sevindim. Demo modunda yazıcıdan yazdırma yok, ama Printscreen alıp, Word’e kopyalayıp yazdırabilirsiniz.İğne iplik, web sitene mesaj yazdım. Şablon için tekrardan çok teşekkür ediyorum.

  5. sakagun diyor ki;Arkadaşlar size yararlı olabildiğime çok sevindim. Demo modunda yazıcıdan yazdırma yok, ama Printscreen alıp, Word’e kopyalayıp yazdırabilirsiniz.

    Ek Tavsiye…Klavyeden printscreen tuşunu kullanıp “paint brush” a yapıştırırsanız, gereksiz yerlerini kesip öyle print edebilirsiniz.

  6. Evet, Banuca’nın dediği gibi. Soran olsaydı ayrıntılı anlatacaktım. İsterseniz bu küçük olarak yazdırdığınız görüntüyü kırtasiyede büyük kağıda bastırıp kullanabilirsiniz.

  7. Çok güzelmiş, yalnız ben şunu merak ediyorum. Tasarladığınız modellin kalıbını alıp diktiniz mi? Eğer diktiyseniz, kalıplarda herhangi bir proplem varmıydı veya parava çıktımı şeklinde sorayım. Eğer prova çıktı ise nerelerinde çıktı. Geniş bir şekilde anlatırsanız sevinirim. Mesela burdalarda yaka açık olduğu için kesimden önce yakayı her zaman biraz kapatmak gerekir.

  8. Yamalı Bohça, dikişten pek anlamam ama yakayı toplamak için resimdeki gibi bir parça dikmek yeterli olur mu? Programın “facings” sekmesinde şu var:

  9. Sakagün, siteyi çok ayrıntılı bir şekilde inceleyemedim ama olabilir. Kalıplarda sorun olup olmadığı gerçek boyutunda çıkarılınca belli olur. Şimdiden ön yargılı davranıp hiç kimseninde hevesini kaçırmaya veya güvensizliğe neden olmak istemem. Sadece burdadaki yaşanan sorunu dile getirmeye çalıştım:)

  10. Tüm parçaların %25 boyutunda çıktısını aldım. Elimden geldiği kadar yapmaya çalışacağım. Bakalım nasıl bir şey olacak.