Dikişseverlere program

-

“My Pattern Designer” dikişten hoşlananlar için güzel bir program. Benim gibi dikiş dikmeyi yeni öğrenenlerin de yararlanabileceği bu programda istediğiniz ölçüleri verip kalıplar hazırlıyorsunuz. Bu adresden demo sürümünü indirebiliyorsunuz. Demo sürümünde yazıcıdan yazdırma seçeneği yok. Bu programla kadın, erkek, kız çocuk, erkek çocuk kıyafetleri tasarlayabilirsiniz. Sitesinden ayrıntılı bilgi edinebilirsiniz. Ben indirdim ve bir kız çocuğu elbisesi tasarladım bile. Kolları kısa mı, etek uzun mu olacak, boğaz kısmı nasıl olacak. Aklınıza gelen her şeyi seçebiliyorsunuz.

26 yorum gelmiş

  1. igneileiplik

    Programa bayıldım yeni başlayan biri olarak bence benimde işme yarayacak:) Saol..Bu arada sevgili Sakagün kalpli msj işlemene bloğumda yer verdim, tekrar ellerine sağlık sevgiler:)http://www.igneileiplik.com/2010/01/sakagunden-romantik-mesaj.html

  2. ufudik

    Sakagün çok çok teşekkürler. Çok güzel bir proğram önermişsin. Çok beğendim. Sağolasın arkadaşım.Çok işime yarayacak.

  3. banuca

    Harika bir program bulmuşsun, giyim dikişine uzun zamandır ara verdim, ama birşeyler dikmek istersem çok rahat kendi tarzımı yaratabileceğim bir program, modellere para vermeye gerek yok :)) Teşekkürler…

  4. sakagun

    Arkadaşlar size yararlı olabildiğime çok sevindim. Demo modunda yazıcıdan yazdırma yok, ama Printscreen alıp, Word’e kopyalayıp yazdırabilirsiniz.İğne iplik, web sitene mesaj yazdım. Şablon için tekrardan çok teşekkür ediyorum.

  5. sakagun

    Teşekkürler Sevimli Hayat, teşekkürler Fiamma. Programı kullanarak bir şeyler dikerseniz görmek isterim.

  6. banuca

    sakagun diyor ki;Arkadaşlar size yararlı olabildiğime çok sevindim. Demo modunda yazıcıdan yazdırma yok, ama Printscreen alıp, Word’e kopyalayıp yazdırabilirsiniz.

    Ek Tavsiye…Klavyeden printscreen tuşunu kullanıp “paint brush” a yapıştırırsanız, gereksiz yerlerini kesip öyle print edebilirsiniz.

  7. sakagun

    Evet, Banuca’nın dediği gibi. Soran olsaydı ayrıntılı anlatacaktım. İsterseniz bu küçük olarak yazdırdığınız görüntüyü kırtasiyede büyük kağıda bastırıp kullanabilirsiniz.

  8. Yamali bohca

    Çok güzelmiş, yalnız ben şunu merak ediyorum. Tasarladığınız modellin kalıbını alıp diktiniz mi? Eğer diktiyseniz, kalıplarda herhangi bir proplem varmıydı veya parava çıktımı şeklinde sorayım. Eğer prova çıktı ise nerelerinde çıktı. Geniş bir şekilde anlatırsanız sevinirim. Mesela burdalarda yaka açık olduğu için kesimden önce yakayı her zaman biraz kapatmak gerekir.

  9. sakagun

    Yamalı Bohça, dikişten pek anlamam ama yakayı toplamak için resimdeki gibi bir parça dikmek yeterli olur mu? Programın “facings” sekmesinde şu var:

  10. Yamali bohca

    Sakagün, siteyi çok ayrıntılı bir şekilde inceleyemedim ama olabilir. Kalıplarda sorun olup olmadığı gerçek boyutunda çıkarılınca belli olur. Şimdiden ön yargılı davranıp hiç kimseninde hevesini kaçırmaya veya güvensizliğe neden olmak istemem. Sadece burdadaki yaşanan sorunu dile getirmeye çalıştım:)

  11. sakagun

    Tüm parçaların %25 boyutunda çıktısını aldım. Elimden geldiği kadar yapmaya çalışacağım. Bakalım nasıl bir şey olacak.

  12. süpermiş ya benim ilgi alanımdır bu iş hemen programı indirip deneyeceğim paylaşım süper teşekkürler

Bir Cevap Yazın